dinsdag 20 november 2018

SINT KOOP AVOND




SINT KOOP AVOND 

 

Dit jaar geen Black Friday voor Door Jolanda maar een gezellige Sinterklaas koopavond.  

Donderdagavond 22 november ben je van harte welkom je favoriete tas, notebook of cadeauset uit te zoeken. Kom donderdag avond je fashion Sinterklaas cadeaus shoppen. Alleen deze avond geef ik je een fijne korting.

Ook heb ik donderdag avond een prachtige nieuwe tas collectie voor je klaar staan. Welke tassen ik voor je heb gemaakt en welke materialen ik heb gebruikt blijft nog even geheim tot donderdag avond. Het is een kleine collectie die ik in beperkte oplage maak. Dat maakt je Sinterklaas cadeau extra speciaal.

Mis deze koopavond niet. Als je je aanmeld voor de mail ontvang je donderdag een reminder van mij in je mailbox. Aanmelden doe je HIER 

Ken je iemand die dit ook niet mag missen? Stuur dit bericht dan even door.

Tot donderdag!
 







Shop handgemaakte damestassen Door Jolanda

Volg het laatste tassen nieuws ook hier:
Facebook       Instagram         Pinterest


Geen opmerkingen: