zaterdag 9 februari 2019

Past dit kleine etui in jouw tas?


Kleine make-up tasjes


Ik weet niet hoe de binnenkant van jou tas eruit ziet, maar bij mij is het na een opruimbeurt toch snel weer een ongeordende bende. Ik heb voldoende vakjes, maar ongemerkt sluipt er van alles naar binnen. Snoeppapiertjes, kauwgum in de wikkel geplakt, verfrommelde zakdoekje, haar elastiekjes en meer van dat kleine spul.

Je moet die dingen op dat moment even kwijt en je vergeet het huis uit de tas te halen. Tot het moment dat je de lipstick uit de tas haalt en er het propje kauwgum aan geplakt zit. Of nog erger: het bovenstuk van de lipstick is eraf gegaan. Een lippenstift met allerlei kleine prut eraan is niet echt aantrekkelijk om nog te gebruiken waarvoor hij bedoelt is. Heb je een beeld en herken je dit?

Gelukkig had ik nog een doos vol reststukken waarvan ik nu ook handige etuis heb gemaakt. Zo berg je de make-up en andere kleine zaken netjes op. Weg met de chaos! Koop jouw favoriet HIER



Leuke cadeau sets 


De etuis zijn uiteraard ook voor je pennen, potloden en andere kleine schrijfspullen. Gebruik hem ook eens als handige opberger voor de haaknaalden, als medicijnen tasje of leuke opberger voor je kleine knutsel spullen. Ze zijn bijna allemaal los verkrijgbaar en als unieke set. Een unieke set kan je niet meer bij bestellen. Samen met een A6 notitieboek een prachtige cadeau set.

Verwen jezelf maar geef ook eens voor een verjaardag, Moederdag en Valentijnsdag. Ook voor een nieuwe baan en kerst een echt luxe cadeau idee.  Deze set is ook geschikt als brievenbus cadeau. Verstuur hem zelf, of laat mij deze set naar de gelukkige verzenden. Verwen jezelf ook eens met deze luxe geschenkset. 

Alle etuis en notebooks zijn gemaakt van hoge kwaliteit PU leer. Zeer geschikt als leuk cadeauset voor de vegetariër. Bekijk alle voordeel cadeauset HIER



Groet van mij, Jolanda.


Volg het laatste tassen nieuws ook hier:
Facebook       Instagram         Pinterest



Geen opmerkingen: