zaterdag 24 juni 2017

In plaats van een drankje en hapje



Ik had andere plannen om met jullie te delen dit weekend. Nadat donderdag mijn naaimachine even niet kon lopen miste ik een productieve dag. De naald brak nogal ongelukkig en nadat ik er een nieuwe in had gezet was deze kromme naald het resultaat. Er zat een stukje naald aan de onderzijde vast. Dit moest de monteur eruit halen. Vrijdag gelukkig weer volop gewerkt, maar ook mij lukt het nog steeds niet 48 uur in 24 uur te stoppen. Gek hé ;-) 


Daarom wijziging van plannen. Ik dacht aan de Special Friend. Special Friend hoor ik je denken? Special Friends zijn veelal vrouwen en een enkele heer die van tassen en mode houden. Ook vinden ze het leuk om meer te weten over het maakproces en de maakster van de tas. En Special Friends willen best betalen voor een unieke handgemaakte tas. 

Omdat ik deze vrouwen graag spreek via de mail  krijgen ze van mij exclusieve voordelen.

Voordeel 1: Warm welkom.
Een warm welkom dat vinden we allemaal fijn. Ik zou je graag een drankje en hapje aanbieden maar dat lukt nog niet online. Daarom bied ik je 5,00 euro korting aan. Je ontvangt deze kortingscode na het afronden van je aanmelding. Fijn om jouw favoriete tas uitzoeken.

https://www.doorjolanda.nl/c-3522712/shopper/

Voordeel 2: Verrassing
Af en toe iemand onverwachts verrassen dat is zo leuk. Het kan zomaar gebeuren dat je de mail van mij leest en dan ineens ziet dat ik tas of een leuke set weggeef. Je hoeft er vaak niet veel voor te doen. De ene keer mag je de mail beantwoorden en de laatste keer vroeg ik om de mail door te sturen naar andere tassen liefhebsters. Zo leuk om de reacties te ontvangen en de winnaar blij te maken.

"Hierbij wil ik je ontzettend bedanken voor de supermooie tas die ik heb gewonnen! Heb hem meteen in gebruik genomen. Ben er enorm blij mee!"

“De tas is net binnen gekomen. Wat is hij mooi! Heel erg bedankt!”

https://www.doorjolanda.nl/c-3924331/unieke-handgemaakte-jeans-tassen/

Voordeel 3: Sale
Sale. Gewoon een fijne sale waarbij je niet omver wordt gelopen door andere graaiers. Want je krijgt alleen toegang tot de sale als je aangemeld bent als Special Friend. Waarbij je gewoon rustig van te voren kunt rond kijken welke tas je graag zou willen hebben. Als je geluk hebt, is hij er nog als de deuren open gaan van de Special Friend sale. En anders heb je pech. 

De laatste sale was deze maand. Deze keer kon je drie dagen naar de sale. Het was gezellig druk en het was mooi om te zien en te horen dat iedereen het naar zijn zin had. Sommigen kochten een tas of meer en sommigen kwamen even kijken en vonden net niet wat ze zochten. Allemaal prima. Als je maar geniet van je tas en hem graag gebruikt. 

Nog even: de korting is niet te vergelijken met een discounter of mega warenhuis. Dus verwacht geen 50% korting en ook niet helft van de helft. Want dan zou ik al snel de atelier deuren moeten sluiten. Alle tassen zijn echt door mijzelf ontworpen, en door mij met veel aandacht gemaakt. Maar dat snap je wel. Je houd van een bijzonder mooi handgemaakt product, anders had je deze tekst niet tot het einde uitgelezen. Waarvoor nu al dank.
https://www.doorjolanda.nl/c-2509178/kleine-tas/

Bonus: Mail
Daarnaast ontvang je ongeveer twee keer per maand een mail van mij. Daarin lees je elke keer iets anders. Verwacht geen platte verkooppraatjes. De ene keer vertel ik over een nieuw model, de andere keer over kleurcombinaties of het maakproces. Als het maar met tassen en mode heeft te maken. 
Het is leuk dat ik regelmatig een berichtje terug ontvang. Want een glasvezel of andere kabel tussen jou en mij is geen reden om elkaar niet dat stukje extra aandacht te geven. 

Genoeg gekletst, wil je je aanmelden? Leuk, dat kan HIER of via de envelop. Welkom!

https://www.doorjolanda.nl/newsletter/



Vind je er toch niets aan om Special Friend te zijn, met 1 klik onderaan elke mail ben je afgemeld.

https://www.facebook.com/doorjolanda.nl/        


Geen opmerkingen: