vrijdag 7 augustus 2009

Mijn eerste award!

Wat een leuke verrassing, vandaag kreeg ik een award voor mijn blog van Marlijn van Marlijnpoppendijn! Marlijn maakt mooie spulletjes voor meisjes en jongens met sinds kort ook hele leuke kaarten, een bezoekje aan haar webwinkel en blog is zeker een aanrader.

De voorwaarden voor het ontvangen van deze award.
1. Noem de vijf dingen die je gelukkig maken
2.Stuur deze AWARD door naar 10 personen waarvan jij vindt dat ze deze AWARD verdienen.

Mijn gelukkige momenten;
1. Een zoen van mijn Senol en de lach van mijn jongens.
2. Gezellige momenten met familie en vrienden maar ook verrassende onverwachte ontmoetingen met onbekenden.
3. Op de vliering tijdens de was ophalen een blik in de enorme stofvoorraad nieuwe ideeën krijgen, niet kunnen wachten om de nieuwe creatie te maken, voldaan met een kop koffie in de hand, kijkend naar het resultaat… genieten!
4. De natuur, pas ontloken bloemen, regendruppels op een blad, een hommel vol met nectar aan zijn pootjes.
5. Op de weegschaal staan en eindelijk een kilo te zijn afgevallen!

Marlijn; Harstikke bedankt!

5 opmerkingen:

Birdy Blue's zei

Wat lief !!!!!!
Jeetje moet ik er natuurlijk ook 10 gaan verzinnen !!!!!

Groetjes Miranda

Marlijn Colijn-Rous zei

geen dank hoor, iedereen verdiend zo,n Award.
Allemaal maken we prachige spullentjes.
Maar ja mocht er maar tien uitkiezen.
lieve groetjes Marlijn

Unknown zei

Super!!!
Ik zie het nu pas...komt vast door de warmte ;)
Nu moet ik dus 5 dingen opnoemen die mij gelukkig maken? Dat is niet zo heel lastig, maar die 10 leuke blogs zoeken....dat is een ander verhaal, is het erg als ze al een keer een award hebben gekregen?

Groetjes Margot

Sandra zei

Net terug van vakantie en dan zie ik dat ik een award van je krijg! Dank je wel! Nu nog 10 blogs uitkiezen...maar eerst nog een weekje lui vakantie vieren hoor!

Groeten, Sandra

Struinkunst by Lisette zei

Gefeliciteerd en dankjewel. Ik voeg deze even samen met een andere award die ik kreeg… (zie mijn blog voor superleuke blogtips!)