zaterdag 1 augustus 2009

Zomer...



Even een berichtje tussendoor met een zomers boeketje uit mijn tuin. Het is nu even stilletjes bij Door Jolanda, heerlijk even helemaal niets. Alhoewel...even niets geeft ook weer ruimte voor heel veel nieuwe inspiratie! Heb al kleine krabbels in mijn schetsblok gemaakt en nieuwe fournituren besteld en voor de vakantie al de eerste najaarsstoffen bij de stoffenman gezien. Tussendoor heb ik de naaikist en kast met fournituren eindelijk weer op orde...wat ook weer veel nieuwe ideeen geeft, als je ziet wat je dan ineens weer tegen komt waarvan je denkt....hé had ik dat ook nog!
Dus al zit Door Jolanda ogenschijnlijk stil, achter mijn schermen wordt er druk gebrainstormd. Voor jullie allemaal nog een fijne vakantie!
Posted by Picasa

3 opmerkingen:

t brocante sfeertje zei

wat n mooie zomerse bloempjes,uit eigen tuin?Bij ons worden de bloemen al wat minder zelfs de hortensia's die normaal zo lang mooi in kleur blijven zijnal wat aan t verkleuren.De zomer gaat zo razend snel aan me voorbij!!Groetjes,Ingrid

Door Jolanda zei

Ja Ingrid, dat klopt deze waren dan ook vers geplukt. Ook mijn hortensia's zien er inmiddels uit alsof het al september is.
En ook ik ken dat gevoel dat alles, niet alleen deze zomer, als een trein aan mij voorbij raced, probeer juist al is het maar even stil te staan bij de momenten van elk seizoen!

Marlijn Colijn-Rous zei

een berichtje op mijn blog voor jouw.
groetjes Marlijn