dinsdag 18 augustus 2009

Van alles en nog wat.

Onkruid?
Kom ik afgelopen zaterdag mijn tuintje in om die netjes te maken voor de verjaardag die ik de dag erna zou vieren....valt mijn oog direkt op dit lieve viooltje.
Ben er even voor op de hurken gegaan en werd er even rustig van. Wat een schoonheid!
Het is het Akkerviooltje Viola Anversis. En dat hij zich prettig voelt in ons tuintje klopt ook wel want de tuin was eerst heel lang geleden heidegrond en daarna weideland. En wat denk je heb ik hem laten staan?


Veertig!
En toen werd ik toch echt veertig, afgelopen maandag. Omdat hier maandag alle vakanties weer voorbij zijn heb ik het zondags gevierd. Gezellig met de mannen en kinderen erbij. Normaal doen we als broers en zusje geen cadeau's meer, want de broers weten nooit iets, wij zussen wel hoor, en dan bleven we aan geld heen en weer geven. Maar iedereen had nu toch wel hele leuke cadeau's in stijl. Waarbij ik het mooie vogelhuisje met mijn naam en leefdtijd erin gegrafeerd toch wel heel erg leuk vind! Mama bedankt

Weer aan de slag!

En heerlijk om na de vakantie stop weer aan de slag te gaan voor Door Jolanda. Er waren een aantal leuke op maat geplaatste opdrachten geplaatst en een aantal bestellingen uit voorraad. Vind het altijd erg leuk om er een kleine attentie bij te doen en merk dat het ook altijd erg gewaardeerd wordt.
Op het moment zijn het kleine sachetjes gevuld met lavendel, de stempels die ik bij Lisette van Little-Z heb gekocht maken het tot een echte Door Jolanda attentie. Voel me altijd erg voldaan als ik zo'n stapeltje naar het postkantoor breng! Op naar het volgende: het tasje voor bij de nieuwe najaarscollectie van Miranda van Juffrouw Juul !

En nog een Award.
Toevallig zag ik op de blog van mijn lieve collega Audrey van Hip & Stip kaarten dat ik weer een award had gekregen, Audrey ontzettend bedankt!






















































































Geen opmerkingen: