zaterdag 24 oktober 2009

Deze week..

Deze week zat vol met leuke en gevarieerde opdrachten. Ondanks dat het herfstvakantie was met uitstapjes en  logé's van mijn jongens is alles toch af.




Tas á la Juffrouw Juul voor Tamara, kwam er bij het opmaken van de factuur achter dat ze vlak bij mij in mijn geboorteplaats woonde.
Heb de tas gezellig persoonlijk bij haar gebracht, zo leuk om de eerste reactie te zien!




Een tasje en poppenwieg bekleding


Placemats voor Joke van de Kaasboederij bij ons op het dorp.
Joke maakt zelf ook prachtige kunst in haar atelier, ben je eens in Salland dan is een bezoekje aan haar atelier waar altijd een expositie van diverse andere kunstenaars is, zeker de moeite waard.




Nog een luieretui en een meidentasje.


En tot slot een mooi speldenkussen...

En toen was de week wel om, tevreden ga ik een mooie dvd kijken met mijn gezin, fijn weekend allemaal!

6 opmerkingen:

Birdy Blue's zei

Wat mooi weer allemaal !!!
Als ik wat bestel kom je dan ook gezellig op de koffie ???????

Anoniem zei

Heel erg mooi! De meidentasjes zijn echt heeeel leuk!

Irma zei

het is weer prachtig geworden, ja als je iets leuk vind om te doen maak je tijd en kun je veel bergen verzetten, fijne zondag Groetjes Irma

Karin zei

Oooooohhh, wat leuk allemaal!
Daar kan je inderdaad heel tevreden en blij van zijn.

Karin zei

Ehhhhhh.... breien is geen vies woord hoor.... ik kan er alleen niks van.
Als jij er maar blij van wordt!
Ik ben benieuwd wat het gaat worden.
Groetjes!

Anoniem zei

Hoi Jolanda,
meid wat maak je mooie dingen!

Ik ben nooit echt eeb naaister geworden. Vorig jaar wel een nieuw naaimachien gekocht. Maar zelfs mijn klusjes breng ik nog bij mijn moeder...
Groetjes,
Karin ( alweer een Karin!)