zaterdag 31 oktober 2009

Nieuwe tassen

Nadat ik de afgelopen weken vooral veel in opdracht heb gewerkt, heb ik deze week een aantal tassen gemaakt.

Drie voor ons dames en een voor de kleinere dame.

Ik ben weer heerlijk aan het combineren gegaan met diverse stoffen en materialen, waarbij het gebruik van lederlook nieuw is.
Unieke tassen waar met veel aandacht en liefde aan gewerkt is!



De voorbereidingen voor diverse artikelen voor de feestdagen liggen klaar en ik verwacht jullie eind volgende week een groot deel te kunnen laten zien.


Maar dat volgende week, nu eerst weekend!

3 opmerkingen:

Irma zei

dat kun je zien dat er heel veel liefde en aandacht ingestoken is, prachtig al die combinaties van materialen, een heek fijn weekend groetjes Irma

Karin zei

Wauw! Wat heb je mooie tassen gemaakt! Superdupermooi!

Heb een goed weekend!

Audrey zei

Ook hier wil ik je laten weten hoe mooi ik je nieuwe tassen weer vindt! Het hart zal een schot in de roos zijn, zooo mooi!!

Liefs Audrey