vrijdag 2 oktober 2009

Knuffelen!


Vandaag een geheel nieuw artikel aan de winkel toegevoegd: schattige knuffels!

Ik heb ze gemaakt in Disney figuren stof met als speciale gast onze Knut: de eerste ijsbeer die in gevangenschap is geboren.


De knuffels hebben allemaal een zachte fleece achterkant om heerlijk tegenaan te snoezelen, de afbeelding zal zeker hele brabbel verhalen uitlokken en wat is er heerlijker om te friemelen en frutselen aan al die leuke labeltjes?
Ik hoop hier heel veel dreumesjes blij mee te maken!

Genieten met een kop thee en een goed boek dit weekend, het is herfst!



2 opmerkingen:

Karin zei

Daar ben ik dan meteen om te reageren!
Fijn, dat het nu lukt.

Ja, ik ga heerlijk aan de slag met mijn grote snoeppakket als mijn sloffen klaar zijn (bijna, nog een klein stukje).

Groetjes,
Karin

Birdy Blue's zei

Wat een geweldige knuffies !
Wat jammer dat Juul en Jonah allebei al een favoriet hebben al vanaf baby, wel een eer om een knuffel door jou gemaakt, jaren met je mee te slepen als kind.