woensdag 10 februari 2010

PTT postzak tas 001

Vandaag de allereerste PTT postzak tas van Door Jolanda gemaakt.
Ik was het al zolang van plan, had al tijden een mooi voorraadje gebruikte postzakken keurig gewassen klaar liggen.
En ik weet ik ben hierin lang niet uniek, maar ik probeer er toch mijn eigen draai aan te geven zodat je hem als een echte Door Jolanda herkent.
Komende dagen zal ik meer verschillende modelletjes gaan maken, ik wil er ook niet alleen maar tassen van maken maar ook andere ideeen die al werkende in mij opkomen.
O ja ze hebben ook een serie nummer gestempeld aan de binnenkant...deze was 001

3 opmerkingen:

Roos zei

Echt heel leuk gedaan, er mogen dan al eerder tassen van oude postzakken gemaakt zijn, ik vind deze hartstikke origineel !
Ik kom steeds weer even op je blog kijken en je verbaasd mij keer op keer met al het moois dat je fabriceerd!
Ben nu al razend benieuwd naar wat je er nog meer van gaat maken. succes ermee!

Anoniem zei

Prachtige tas!!!

Birdy Blue's zei

It's MINE !!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb de aller aller allereerste PTT tas weten te bemachtigen haha

SUPER

Groetjes Miranda