vrijdag 26 februari 2010

PTT postzak tassen.

Heel veel nieuwe PTT postzak tassen nu in de winkel!
En nog een tweetal mobielhoesjes en 1 zielig etuitje

Vond het een geweldig leuk werkje om te doen en heb er zeker een grote favoriet tussen zitten, welke kies jij?

Ik ben al met de voorbereidingen voor mijn verkooppunt in Italie bezig en zal mij daar de komende dagen vooral mee bezig houden, daarna wil ik toch echt eens meer voorraad voor de winkel maken...heb nog zoveel leuks in de stoffenmand liggen!

Fijn weekend allemaal, Jolanda.

6 opmerkingen:

Loveforpiemonte zei

Vind tas nummer 12 wel helemaal te gek. Maak je het nou zelf of koop je het in.
Groetjes Madelon

Nicole Claudia zei

Ik heb voorkeur voor postzaktas 012 en 011. Qua model vindt ik die heel elegant. Je kan het bij wijze van spreken met een zwart (vrouwelijk) broekpak aan als een mooie jeans met wit shirtje of blouse, natuurlijk wel op hakken, hè. Maar ja, ik hou van hakken, hahaha!!

Groetjes, Collie

Xandra at home zei

Heel mooi geworden Jolanda! Is dit ook voor het Italiaanse verkooppunt?
Fijn weekend!

Groetjes Xandra

Nicole Claudia zei

Hallo Jolanda, ik heb voor jou een verrassing op mijn blog staan. Nog een fijn weekend verder!

Groetjes, Collie

Helen zei

Hoi

Dank je voor compliment stoere laptoptas :-) En ik vind deze serie ook wel weer erg mooi, Paul (man) zei dat ie nu voor werk ook een postzaktas wil ipv een camo tas :-( Haha op zoek dus naar een postzak voor hem...pfft mannen

Anoniem zei

Jolanda,

Ik heb je tassen bekeken en ze zien er stuk vor stuk geweldig uit. Erg netjes. Super!

En wat een geluk dat je nog een paar van die postzakken kon vinden.

Karin
http://pinkacollection.blogspot.com