maandag 1 maart 2010

Award


Ik heb deze Award gekregen van Nicole van Collie-Collie! Nicole maakt prachtige kleding met een heel hoog afwerkingsnieau en veel ambachtelijke technieken erin verwerkt. Kijk daar houd ik dus wel van!

Ja, en dan de regels van deze Award!!
1. Thank the person that give it to you.
2. Copy then logo and place it on your blog.
3. Link to the person who nominate you.
4. Name 7 things about yourself that nobody knows.
5. Nominate 7 kreativ bloggers.
6. Post link to the 7 blogs that you nominate.
7. Leave a comment on each of the blogs letting them know that you nominate them.

Hmmm, ik weet niet of ik mij helemaal aan de regels ga houden want ik heb vorige week ook al 7 medebloggers genomineerd die ook al genomineerd waren!
Ik houd het bij gewoon 1!

Ik geef deze award door aan Angelique van TipTopTas als een soort van aanmoediging om vooral meer als het eerste berichtje te publiceren en haar veel succes toe te wensen met haar webwinkel in veelal handgemaakte tassen en accessoires.

En ik ga ook maar 1 nieuwtje van mijzelf vetellen; ik gisteren tadadada een stel pannenlappen heb gehaakt, ik had zo,n zin in een echt handwerkje. Mijn man keek mij, eigenlijk welbegrijpelijk, erg meewarig aan zo van pannenlappen??? Alsof een mens niets beters te doen heeft...hihihi
Maar ik vond het best wel een meditatief werkje, haaknaald in de steek, draad omslaan, doorhalen...
Ik ben weer helemaal in balans!

2 opmerkingen:

Loveforpiemonte zei

Gefeliciteerd en dat op deze eerste dag van een zonnig maart.
Groetjes Madelon

Nicole Claudia zei

Hahaha, het is zeker een meditatief werkje, je hersens kunnen dan namelijk eens een keer ontspannen en je doet toch wat leuks. Enne, gaat het fout haal gewoon een stukje uit!

Ik ben benieuwd naar je pannenlappen!!

Groetjes, Collie