dinsdag 9 maart 2010

Lekker schoon.

Wil jij ook zo'n prachtige gave en zachte huid? Ik zal het je verklappen: echte schoonheids geheimen haal je gewoon bij de kringloop.


De bovenste verpakkingen lux zeep zag ik vanmorgen bij de kringloop. Een ga ik bewaren, de rest gaan we gewoon gebruiken, de zeep ruikt nog heerlijk!
De onderste had ik al. Zo lief met de kleine borduur patroontjes erop. Geweldig hoe elke tijdsperiode zijn eigen stijl had en prijs...haha

Was het bij de oudste verpakking een hoogste streven er vooral charmant en frisch uit te zien, later is dat niet meer voldoende en worden we met onze zachte en gave huid echte filmsterren.
Ik ben weer helemaal blij, en verheug mij nu al op al dat weldadige schuim...

2 opmerkingen:

Bea zei

Hihihi, er moet nog een wonderproduct uit worden gevonden die mijn rotvel en rotpxe mooi gaat maken. Dat gaat dus niet gebeuren..........

Xandra at home zei

Prachtig deze verpakkingen! Leuk om dat zo bij de kringloop te vinden.