vrijdag 12 maart 2010

Nieuwe luieretuis.

Vandaag heb ik  heel veel mooie nieuwe luieretuis in de winkel geplaatst.
Ik was weer helemaal in mijn sas tussen de stofjes, knoopjes en lintjes op de mooiste manier te combineren.

Mooie zoete details


Lief, stoer en retrovogeltjes

Nog even, waarom een luieretui?
Omdat de luiers altijd verfrommeld onder in je tas zitten, vol met koekkruimels en ander wazige rommeltjes.
Omdat je geen grote luiertas meer gebruikt, het luieretui gaat zo mee in de gewone tas en vakje van de maxicosie.

En wat past er zoal in?
Afhankelijk van het merk, 7 van de kleinste maat tot 4 van de grootste maat luiers.
Maar ook een kleinverpakking doekjes en groeiboekje gaat erin, wel met minder luiers uiteraard.

Heerlijk eindelijk weer eens een artikelgroep flink aangevuld, voelt lekker!
Nu weekend...wat zal ik nu weer eens gaan frutselen...of zal ik eens een boek gaan lezen? Handen stil...


1 opmerking:

Anoniem zei

Lekker zoet, prachtig!
enne de tas is volop in gebruik!
fijn weekend,
groetjes Judith