maandag 29 maart 2010

Mobielhoesjes aangevuld!

Weer royaal en fris aangevuld, de  mobielhoesjes. Mooie combinaties met fijne details.
Bij de mobielhoesjes zijn ook weer een drietal PTT postzak hoesjes toegevoegd.

Over de PTT gesproken; ik heb weer zakken op voorraad, maar door de vele aanvragen van de op maat gemaakte PTT postzak tassen, is het mij nog niet gelukt om weer nieuwe voor de winkel zelf te maken. Ik doe mij best om er binnenkort ook weer een aantal in de winkel te kunnen plaatsen.

Fijne week allemaal!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mooie hoesjes!
groetjes judith
www.stitch4u.blogspot.com(nieuw blogadres)

Helen zei

Ik heb inmiddels ook postzakken bemachtigd voor tas manlief :-)) Maak er voor mezelf ook maar 1 en heb hier in het Duitse ook al fans gevonden, haha, eerst zelf en dan kijken of er nog wat over blijft, wil ze toch niet in de shop, past niet bij de rest van mijn spullen.Ik vind het laatste hoesje erg cute :-)

Werk ze deze week
groetjes Helen