zaterdag 20 maart 2010

Oeps het is al zaterdag!

Zie tot mijn schrik dat ik nog steeds een blogberichtje van maandag heb staan!

Heb een week achter de rug die voorbij vloog;
Met drie op maat gemaakte PTT postzaktassen, twee naar voorbeeld van modelletjes op de site en een heel mooie grote plunje strandtas.
Kan hem nog niet laten zien, want ik moet hem nog verzenden, niet zo netjes om hem te laten zien voor de klant hem heeft, toch?

Verder heb ik mijn groentetuin van 12 x 15 meter omgespit, zie er eerlijk gezegd altijd als een berg tegen aan. Maar zodra ik de eerste spades heb omgegooid voelt het weer zo heerlijk, de zwarte aarde die straks weer mooi in perken wordt verdeeld, de paadjes aangestampt, en de heerlijkste verse groentes die er weer in zullen groeien.

De woestenij die het dinsdag middag nog was,
En de mooie hopelijk weer vruchtbare zwarte aarde op woensdag 16.30 precies!


Kijk en met onze drie schatten was ik deze week ook druk.
Kleine en wat grotere probleempjes kwamen voorbij, waar ik echt even flink met de neus bovenop moest zitten en diverse live en telefoongesprekjes aan heb besteed.
Geloof dat alles op te lossen is en twee verhalen heeft.
En is iets niet op te lossen, dan moet je er soms bij neer leggen en verder gaan, al was het anders dan je dacht.

Tussendoor heb ik ook nog geprobeerd alle blogs, hyves en twitter een beetje te volgen.
En vanmorgen werd ik toch wel aangenaam verrast met deze prachtige sfeerfoto's die Nicole van Collie-Collie heeft gemaakt van de PTT postzak tas 011 die ze onlangs bij had gekocht!
Nicole ook nog langs deze weg ; Erg leuk en bedankt!

Zo vloog de week voorbij, tevreden ga ik nu genieten van mijn weekend, jullie ook?


6 opmerkingen:

Loveforpiemonte zei

Gefeliciteerd met de verkoop van je tassen, had vanochtend al een blog gelezen over een tevreden koopster leuk voor je en ook verdiend want ze zijn echt prachtig.
Wens je nog een fijn weekend.
Madelon

liset zei

Super mooie tassen! En geweldig op de foto gezet. Ja, de week kan soms zomaar voorbij blijven. Van 't weekend op de rem dan maar.. geniet ervan!

Dutch Apple zei

Leuk tassen maak je! Ben zelf sinds kort ook aan de slag gegaan om tassen te maken van postzakken.
Complimentenvoor hoe je ze op de foto zet, helemaal in de stijl van de tas!

Groetjes!

Door Jolanda zei

Bedankt allemaal, nog even voor alle duidelijkheid de eer voor deze foto's gtaat naar Nicole van www.collie-collie.blogspot.com!

Claudia Leertouwer zei

Wat een mooie tas!!

Nicole Claudia zei

Ik heb ook van die wervelende vliegweken... Aan de ene kant hele leuke dingen, maar ook een zoon die flink geholpen moet worden (lees veel mailtjes en telefoontjes en bezoekjes) en daar eerst de hakken voor in het zand zette en nu lekker meewerkt, maar ook dat kost tijd. Maar ik ben wel blij wat ik nu met hem bereikt en het belangrijkste híj is óók blij!

En wat een klus heb je geklaard met je groentetuin, zeg! Wauw! Maar het ziet er inderdaad weer mooi uit, klaar om te poten en te zaaien!!

Groetjes, Collie