maandag 22 maart 2010

Emaille op maandag

Emaille gebruik ik ook gewoon in mijn huis, zoals heel veel oude spulletjes die ik heb.
Zo is er een schaaltje gevuld met soda en doet een oude drinkbeker dienst als tandepasta beker voor de jongste die s'morgens altijd beneden z'n tanden poetst.

Dit is ook wel het sfeertje wat je bij mij in huis vind, rustig en eigenlijk alle oude spulletjes vrij sober en gedoseerd toegepast.
Juist denk ik omdat ikzelf zo'n druktemaker ben :)

Voor meer Emaille op Maandag klik hier: Allemaal Kleurtjes

7 opmerkingen:

Een sneller kloppend hart zei

hihi, hallo druktemaker :)

Nou ik vind je emaille prachtig...dat wit met blauwe rand heb ik altijd al prachtig gevonden...al moet ik zeggen dat ikzelf neig naar druk emaille met veel motiefjes, liefst bloemen! Dan draai ik compleet door als ik zoiets op een rommelmarkt vind ofzo :)

Geniet van je mooie spulletjes, leuke blog ook! Ik kom vaker!

Groetjes, Veronique

Pink Princess zei

Mooi hoor, zo'n beker. En leuk dat ie ook gebruikt word, vind ik eigenlijk ook het leukste: spulletjes die je ook gewoon gebruikt :)
Dank voor je commentaar op mijn blog

Groetjes van Marian

Willy zei

Dag Jolanda
Een ieder zijn kleurtje. Dit wit met blauw randje staat ook heel mooi en zal best prettig zijn als je zelf druk bent ;)
Ik heb meteen even op je blog rondgeneusd. Mooie tassen maak je.
Groetjes

Dutch Apple zei

Emaille, ook zo lekker vintage.
Ik hou persoonlijk ook meer van het witte met de baluwe rand, lekker simpel en fris. Ow ik zie al een schaal met verse kruiden in de keuken staan.
Kringloop, here I come!

Fijne maandag!

Groetjes!

Irma zei

heej drukke bezige bij wat een leuk idee om het ook te gebruiken ziet er zoooo sfeervol uit.
Ik ben dol op wit met een blauw randje emaille, je plaatjes stralen ook echt rust uit heel mooi.

Veel liefs Irma en een gezellige nieuwe blogweek

Thamar, zei

ja ik ben ook een liefhebber van wit met een blauw randje. In mijn huis kom je het ook overal tegen.
Zo zat ik te denken of ik genoeg had om mee te doen met emaille maandag maar dat moet lukken.
gr Thamar

Petra zei

Ook weer leuk, ben ze nog even allemaal aan het bekijken en dan kom je ook nog andere leuke dingen tegen, zoals PTT spullen,erg leuk.

Groetjes Petra