woensdag 24 maart 2010

PTT postzak strandtas.

Zoals ik in een eerder postje al schreef heb ik vorige week 3 PTT postzakken in opdracht gemaakt.
En deze was wel erg uniek. Astrid had als wens een lekker grote strandtas, geen probleem een PTT postzak is lekker groot!
Hij heeft een ronde bodem gekregen, een fijne verstelbare band en sluit met een dik koord door nestelogen en een klep.
Voor de voering heb ik in overleg met Astrid een rode stip genomen en met een zwart ruitje voor de zakken gewerkt.
Astrid was super tevreden, en daar doe je het toch voor en gaat er helemaal op de Turkse stranden helemaal de blits mee maken, zoals ze zelf vertelde in het gastenboek.

O ja Astrid heeft zelf ook een leuke blog: www.astridvanbeers.web-log.nl

8 opmerkingen:

Loveforpiemonte zei

Supergaaf, en zo kom je zelf ook weer op leuke ideeen. Ben blij te lezen dat het zo goed gaat met je ontwerpen!
Groetjes Madelon

Dutch Apple zei

Ook deze is erg mooi geworden zeg! Je hebt de postzak mooi in zijn geheel kunnen gebruiken zo waardoor alles mooi zichtbaar blijft. Erg leuk!

Groetjes!

Pink Princess zei

MOOOOOI joh echt geweldig. Ook ik heb nog een postzak liggen, moet er nog steeds iets mee doen hihi. Ik heb er ook nog een paar in bestelling bij mn postbezorger (die de grote zakken bij mij afgeeft-ik ben zelf de postbezorgster hier op t durp mmmm dicht bij het vuur??)

Groetjes van Marian

Door Jolanda zei

Allemaal bedankt voor de reacties en ik heb ook al diverse postvrouwen aangesproken, zonder resultaat :( dus moet ik ze helaas duur kopen bij een mannetje..

Nicole Claudia zei

Wat een superstrandtas! En de binnenkant met dat root/wit stipje en zwart/wit ruitje vindt ik helemaal perfect!! Dat is een vrouwelijk tintje bij het stoere van de PTT postzakkenstof!

Prachtig gemaakt, hoor!

Groetjes, Collie

Roos zei

Wat heb je dat weer mooi gemaakt! Ik weet zeker dat de eigenaresse van je mooi gemaakte tas alle ogen op haar gericht heeft,want hij is in één woord prachtig!

Kom Achterom zei

Ik kom via via op je blog
Wat gezellig zeg bij lou
de postzakken wat heb je dat mooi gemaakt!!!
Ik ben heel nieuwsgierig naar al je creaties
Ik ga je volgen!
ga snel verder kijken en lezen op je blog
Een hele fijne avond
Yolanda

Anoniem zei

GEWELDIG deze strandtas voor Astrid !!
Heb het 'proces' gevolgd !!;-))

Mooi ook je niewe telefoon hoesjes met leuke bedel. Zeer inspirerend hier rond te kijken ;-)

Fijne week !! marian'ne m

www.chatelaine.web-log.nl