zaterdag 8 mei 2010

Verbouwing!

Het was een week die helemaal in het teken van onze verbouwing stond,
donderdag ging de eerste spade,
nou ja niet echt,
het was een graver, maar spade klinkt zo leuk :) ging dus de eerste spade in de grond.
En ondanks de regen van vrijdag,
werkt "onze" bouwvakker hard door.
Kijk dat zijn de echte kerels:)
Inmiddels is de uitbouw zover klaar dat er maandagmiddag beton in gestort wordt.
Over ons huis heen, wat mij een nogal spannende onderneming lijkt.
En ik sleep koffie aan, maak warme soep en bak hamburgers.
Want werkvolk kun je nooit te veel verwennen,
voor het beste resultaat!
Ik luister tijdens de schaft naar bouwpraat en probeer niet al te dom mee te praten:)
En ik kan eigenlijk erg veel doen, want de huishouding is nu echt bijhouden,
en dus staat er voor volgende week deze doos klaar met nieuwe toilettassen.


Waarom niet nu?  Omdat ik de juiste kleur paspelband voor de laatste 3 niet meer had, dus nog even geduld!
Fijn weekend allemaal!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Succes met de verbouwing!
groetjes judith

Kom Achterom zei

Wat spannend hé zo'n verbouwing!!
Wij hebben er zelf ooit in de avonduren een woonkeuken bij aangebouwd nou dat doe je maar 1 maal in je leven we hebben 1 jaar op beton geleefd!
Hopenlijk zijn jou bouwvakkers hele dagen bezig dan is het nog eens klaar!
Ik heb geen spijt hoor want we brengen meer tijd in de keuken door dan in de kamer!
Je tasjes zijn echt prachtig geworden hoor! Ik zie meidjes er zo al mee weg huppelen.
Ik wens je een hele fijne zondag
Yolanda

Nicole Claudia zei

Wauw, over je huis heen al dat beton, da's spannend!!

Veel plezier met al dat manvolk en dat de bouw lekker snel gaat!!

Groetjes, Collie

Mayflower zei

Hoi Jolanda, wat lief een reactie van jou op mijn blog. Gelijk maar even gekeken wie Jolanda nu is hihi en wat een drukte is het hier met zo'n mega-verbouwing. Ik heb ook nog even een stukje teruggelezen en moet zeggen dat je een leuke blog heb. Ben je al op je streef? Hier nog iemand die als een jojo door het leven gaat, ik kan tellen als een ouwe dief, maar caloriëen hihi.
Succes met de verbouwing.
Lieve groet, Mea