zaterdag 8 mei 2010

Verbouwing!

Het was een week die helemaal in het teken van onze verbouwing stond,
donderdag ging de eerste spade,
nou ja niet echt,
het was een graver, maar spade klinkt zo leuk :) ging dus de eerste spade in de grond.
En ondanks de regen van vrijdag,
werkt "onze" bouwvakker hard door.
Kijk dat zijn de echte kerels:)
Inmiddels is de uitbouw zover klaar dat er maandagmiddag beton in gestort wordt.
Over ons huis heen, wat mij een nogal spannende onderneming lijkt.
En ik sleep koffie aan, maak warme soep en bak hamburgers.
Want werkvolk kun je nooit te veel verwennen,
voor het beste resultaat!
Ik luister tijdens de schaft naar bouwpraat en probeer niet al te dom mee te praten:)
En ik kan eigenlijk erg veel doen, want de huishouding is nu echt bijhouden,
en dus staat er voor volgende week deze doos klaar met nieuwe toilettassen.


Waarom niet nu?  Omdat ik de juiste kleur paspelband voor de laatste 3 niet meer had, dus nog even geduld!
Fijn weekend allemaal!

Een reactie plaatsen