maandag 3 mei 2010

Ge-up-date-ed

Pfffff...zo voel ik mij na 2 dagen markt!
Maar heel tevreden, zeker gezien het vreselijke koude en natte weer.
De eerste dag stonden we buiten waar het eerst best te doen was.
Maar al snel waaide de wind en regen,
maar ik ben altijd voorzien van een zeiltje die al de spulletjes lekker droog hield.
Ik had oa. 3 superschattige bolle meisjes tasjes gemaakt,
de tasjes waarmee ik in 2008 ben begonnen.
Ze blijven zooo leuk!
Ik heb er vandaag dan ook maar een in de winkel kunnen plaatsen,
twee nog schattiger meisjes liepen er heel blij mee weg!


Aan het eind van de dag besloot Joke van de Kaasboerderij
dat we de volgende dag binnen zouden staan, gezien de weersverwachting voor de zondag.
Geweldig hoe ze samen met haar vrienden en familie vooral uit Brabant,
de expositie ruimte en het aterlier voor ons inrichte met de kramen!

Samen met Evelien het "viltvrouwtje" hadden wij de zolder tot onze beschikking.
Evelien heeft mij trouwens van mijn vooroordeel van geitenwollensokken imago,
van viltvrouwtjes afgeholpen, ze maakt hele hippe spulllen!
En de zolder gaf ineens ook hele leuke verrassende combinaties van etaleren,
kijk maar:

Schilderij van Joke, sjaal van Evelien en slab van mij:)
Er waren beeldhouwers, glaskunstenaars, houtbewerkers, diverse stijlen van schilderkunst, waarbij ik Janneke Verhagen toch wel even speciaal wil noemen, dames met sieraden, kaligrafie en nog veel meer creatievelingen.
s'Middags werd er gezellig muziek gemaakt,
wat gezellige sfeer alleen maar verhoogde.

En natuurlijk was er de rondleiding door de kaasmakerij,
door Marinus.
Zodat je weet hoe de kaas zo mooi in de winkel van Kaasboerderij Heileuver komt te liggen.
Prachtige tekst boven de kaas!

Ik gegon met pfff...want dagen en vele late avonden extra om een leuk aanbod mee te nemen, kaartjes maken, alles inrichten, gezellige klanten ontmoeten, thuis de site weer helemaal actueel maken, boekhouding bijwerken, en de spulletjes die nog niet op de site staan op de foto en ook op de site, beetje reclame voor de nieuwe spulletjes maken en dan ineens zeg je pfff wat was dit leuk!

O ja, ik had het nieuwe model toilettasje beloofd,
maar die verkochten zo goed dat ik er nu maar 2 van over heb.
Beetje weinig voor een nieuw artikel,
probeer er deze week een aantal bij te maken en zal ze dan aan jullie laten zien!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Wat een leuk verhaal! En fijn dat je zo genoten hebt,
groeten Judith

Anoniem zei

Leuk zeg! Je had een mooi en kleurig kraampje, zo te zien! :)

♥ Welkom bij "het Zolderluik" op Nr.5 ♥ zei

Wat had je een leuke kraam, veel spulletjes, gezellig!
Wat fijn dat je later lekker binnen kon staan!
Leuk ook die tekst bij de kaas ;-)
Groetjes Hilde

Sandra zei

Ah, ik dacht al wat is het stil op je blog, maar je was gewoon ontzettend druk. Wat zag je kraam er leuk uit, maar toch ook fijn dat je de andere dag binnen kon staan. En dat zag er ook weer super uit! Ik ben ook druk met de voorbereiding voor een fair eind mei. Pff..veel werk hoor! Maar wat leuk!

Groeten, Sandra