donderdag 29 april 2010

Kunst en Kultuur weekend


Aankomend weekend 1 & 2 mei wordt voor de vijfde keer het succesvolle Kunst & Kultuur weekend in en om Dalfsen (Overijssel) gehouden.

Het is zeker een aanrader deze route per fiets door het mooie Overijssel te volgen (gezien de weersvoorspellingen; kan ook heel goed met de auto) op elk kunstpunt vind je diverse kunstenaars die hun werken tonen, beoefenen en verkopen. In totaal wel honderd verschillende kunstenaars, vind mijzelf eigenlijk geen kunstenaar, maar volgens Joke van de Kaasboerderij toch echt wel!
Tevens is er muziek, dans en theater!

Voor alle informatie kijk op www.kunstomdalfsen.nl


Door Jolanda vind je op kunstpunt 29 bij onze eigen Lemelerveldse kaasboerderij: Heileuver.
Dalmsholterdijk 17
8146 PE Dalmsholte


Ik neem natuurlijk ook mijn nieuwste creaties mee die nog niet op de site te vinden zijn. Waaronder een vernieuwd model toilettasje. Verder diverse artikelen voor de keuken, wat al heel lang geleden was dat ik daar wat nieuws voor gemaakt had. Natuurlijk ook leuk klein spul, wat zo lekker even meeneemt. Wil altijd veel meer maken dan ik tijd heb, maar goed je weet toch nooit precies waar je het meeste van moet maken.
De ene keer verkoop je zo een aantal tassen en de andere keer staan ze uren met een geurzakje van 2 euro in de hand, om vervolgens "even verder te kijken"
Gezellige dagen zullen het zeker worden, met het enthousiastme van Joke en Marinus van de Kaasboerderij zal dit zeker goed komen

Natuurlijk zal ik ook een aantal leuke aanbiedingen op de kraam hebben, welke?
Dat ga ik morgen nog bedenken:)

Op deze dagen zal het voorraadbeheer op de site niet actueel zijn, ik zal proberen elke avond deze weer bij te werken. Excuses voor dit ongemak!

Een heel fijne Koninginnen dag waarbij we ook even stil mogen staan bij de gebeurtenissen van vorig jaar…en wellicht tot ziens op 1 of 2 mei!

Geen opmerkingen: