woensdag 28 april 2010

Afvallen enzo

Als kleine dame van 1.58 met stevige pootjes onder het lijf,
zie je ieder kilootje direct.
Ik zal er ook niet om heen draaien,
ik vind ook heel veel lekker.
Maar goed ik ging dus weer afvallen...
Eerst maar eens "gewoon"
maar dit ging gewoon niet,
was dit omdat ik 40 ben,
was dit omdat ik toch stiekem elke keer een snaaierijtje nam?
Hoe dan ook,
ik ging maar eens een "echt" dieet doen.
En wel een eierdieet van een week.
Ging op zich wel goed, maar supersaai!
Was de eieren en grapefruit als ontbijt helemaal zat.
Overgestapt op Dokter Frank.
Megaveel eten en gevarieerd.
Miste wel mijn knapperige knäckebröd en appels.
En was het door het zien van Tros radar,
waarin ik ineens wist dat ik wel tig keer meer onverzadigde vetten naar binnen werkte dan goed voor een mens is,
dat de omelet met uitgebakken bacon mij ineens heel zwaar op de maag lag?

Hoe dan ook,
ik dacht ineens waar ben ik nu toch mee bezig?
Hup, weer een nieuw calorieënboekje gehaald,
met het mooie schrift uit de Flow,
gewoon weer ouderwets calorieën tellen!
Ben inmiddels 5,5 kilo kwijt en wil er nog 4 en dan ben ik weer helemaal in vorm.
Al blijven mij pootjes stampertjes.

En tot slot heb ik mijzelf verwend met een paar leuke pumps,
waar ik zonder zere tenen,
Struikelende bewegingen de hele dag op kan lopen.
En omdat mijn vorige zonnebril op onverklaarbare wijze,
in twee stukken in mijn tas lag en een brillenglas spoorloos was ook een nieuwe zonnebril.
Weer genoeg geshopt, want ik ben absoluut geen shopaholic, in tegendeel zelfs, dan voelt dit dan ook als een echt cadeautje voor mijzelf!

 

Fijne dag en geniet van het heerlijke zonnetje!




Een reactie plaatsen