zondag 25 april 2010

Sunshine award

In mijn rondje leuke blogs, las ik ineens bij Judith van Stitch4u dat ik een mooie Sunshine award heb gekregen! Judith ontwerpt mooie applicaties en diverse geborduurde artikelen en nog veel meer, ga maar eens kijken in haar mooie webshop Stitch4u
Een award ontvangen is natuurlijk altijd erg leuk en ik bedank Judith hierbij dan ook!

De regels voor de Sunshine award:
1. Je moet het logo van de award in je blog/artikel neerzetten.
2. Link ook nog even terug naar de persoon van wie je de award hebt ontvangen.
3. Geef de award aan zo veel bloggers door als je wilt.
4. Link de genomineerde bloggers in je post.
5. Laat de blogger weten dat ze genomineerd zijn door een comment op hun blog achter te laten.

Ik geef de award door aan:
TipTopTas omdat ze na 2 maand nog steeds een eerste berichtje heeft staan op haar blog, en hoop dat ze nu toch echt haar blog vult met al haar mooie tassen uit haar webshop

En aan Tanja van Zzipp, Tanja is heeft een prachtige eigen retro stijl. En is ook geweldig goed in het maken van mooie layouts.
Ze is echt de bescheidenheid zelf, maar mag supertrots zijn dat ze nu al een paar keer in de media is gespot!

2 opmerkingen:

Tanja - ZZIPP zei

Hee Jolanda,

Leuk, een award en wat een lief stukje heb je over me geschreven!
Bedankt!

Tanja

Anoniem zei

Graag gedaan jolanda,
groetjes judith