vrijdag 23 april 2010

Nieuw visitekaartje


Met het oog op alle komende markten en fairs moest ik nieuwe visite kaartjes bestellen.
Ik wilde al langer wat nieuws, en toen ik deze week een mooie foto zag van de dochter van Margot in een kadertje, dacht ik hé dat is leuk!
Margot heeft ook een leuke webwinkel Dutch Dotties en maakt naast hele leuke handgemaakte artikelen ook losse ontwerpen tot een compleet webdesign.
Heel speciaal zijn de Energy4All Producten, met de aankoop van een van deze producten steun je alle kinderen en volwassenen met een energiestofwisselingsziekte.

(de tekst komt nu een beetje wazig over, maar dat komt door het juiste formaat waarin Margot je het bestand aanlevert, wel zo fijn:)))


7 opmerkingen:

Dutch Apple zei

Wauw! Hij is mooi!
Ik had al een paar keer gekeken op Vistaprint maar vindt het daar maar saai! Ik ga eens bij haar kijken, dank je voor de tip!


Groetjes!

Loveforpiemonte zei

Geweldig helemaal in je eigen stijl!!!! Good for you.
Succes alvast met al die markten, leuk joh.
Groetjes en een fijn weekend,
Madelon

Anoniem zei

Hoi Jolanda,

mooi kaartje! Heeft Margot weer top gedaan!
Enne graag gedaan, (award)
fijn weekend,
groetjes Judith

Roos zei

Erg mooi hoor je nieuwe visitekaartjes !

Sandra zei

Mooi! Helemaal 'Door Jolanda' maar dan door Margot dus.

Audrey zei

Super mooi helemaal in stijl van Door Jolanda!

Lieve groet, Audrey

Nicole Claudia zei

Ik vind je nieuwe visitekaartje prachtig! Mooi van kleur, helder en eenvoudig en mooie details!! Net zoals al het moois wat je maakt!!

Groetjes, Collie