woensdag 16 juni 2010

Awards en crash

Afgelopen zondag kreeg ik deze twee awards van Margot, van Dutch Dotties!
Harstikke leuk, bedankt Margot en veel plezier met het bloggen.
Ik geef de awards door aan
 Knuffie en Ko omdat ze zo'n heerlijke zoete eigen stijl heeft.
Miss Guusje omdat ik helemaal verliefd ben op haar leuke WK rokjes.
Helen Originals omdat ze met prachtige designers stoffen nu ook mooie mandjes naast de tassen heeft gemaakt.

En waarom plaats ik deze Awards nu pas, omdat mijn pc gecrashed was op zondag avond, wat een ellende want maandag bleek dat de harde schijf echt kapot was.
Inmiddels heb ik sinds gisteren avond weer een nieuwe harde schijf, maar je raad het al, zonder mijn foto's, tekst bestanden ect...je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt.
Gisteren avond de pc weer helemaal klaar gemaakt, * wat een werk* en nu maar hopen dat de oude harde schijf die aan de recovery ligt nog iets van nut loslaat...

Een reactie plaatsen