woensdag 16 juni 2010

Awards en crash

Afgelopen zondag kreeg ik deze twee awards van Margot, van Dutch Dotties!
Harstikke leuk, bedankt Margot en veel plezier met het bloggen.
Ik geef de awards door aan
 Knuffie en Ko omdat ze zo'n heerlijke zoete eigen stijl heeft.
Miss Guusje omdat ik helemaal verliefd ben op haar leuke WK rokjes.
Helen Originals omdat ze met prachtige designers stoffen nu ook mooie mandjes naast de tassen heeft gemaakt.

En waarom plaats ik deze Awards nu pas, omdat mijn pc gecrashed was op zondag avond, wat een ellende want maandag bleek dat de harde schijf echt kapot was.
Inmiddels heb ik sinds gisteren avond weer een nieuwe harde schijf, maar je raad het al, zonder mijn foto's, tekst bestanden ect...je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt.
Gisteren avond de pc weer helemaal klaar gemaakt, * wat een werk* en nu maar hopen dat de oude harde schijf die aan de recovery ligt nog iets van nut loslaat...

6 opmerkingen:

Xandra at home zei

Wat lief Jolanda! Dank je wel!!
Wat vervelend van je computer. Het zijn leuke dingen, maar ze moeten het wel gewoon blijven doen. De schrik alleen al als je denkt dat je alles kwijt bent!
Groetjes Xandra

Snoes zei

gefeliciteerd met je awards!
wat naar van de crash, dat gebeurde ons ook een paar weken terug :(
succes ik hoop dat je alles terugvind

Unknown zei

BWAH!!!! een pc die crasht.....dat vindt ik altijd ZO'N gedoe(lees: dan moet ik altijd zo lang wachten tot manlief alles weer op de rit heeft;)).
Maar gelukkig doet ie het weer.....

gefeliciteerd met je awards!! Bofkont!

groetjes
Lynda

Unknown zei

Graag gedaan :)

Brrr pc crash, drama!

Helen zei

Jolanda wat lief van je deze 2 awards en het compliment! Dank je wel. Hoop dat je inmiddels weer bij bent met je pc en dat de recovery nog wat oplevert. Mag ik ze ook weer doorgeven?

Groetjes Helen

Patricia Arts zei

Allereerst vervelend van je computer zeg! Lijkt me echt een ramp als dat gebeurd.

En wat leuk van de award! Dat is echt een enorme leuke verrassing voor me! Dank je wel (en jij natuurlijk ook gefeliciteerd daarmee).