vrijdag 11 juni 2010

Door Jolanda Live op de Lente fair!


Morgen 12 Juni ben ik aanwezig op de Lentefair in Nieuwleusen. Ik neem mijn gehele assortiment mee, waaronder heel veel nieuwe artikelen, leuk je daar te ontmoeten!
Vorig jaar werd deze fair voor het eerst georganiseerd door Willy, Lien en Monique op het grote erf van Willy.
Het was mede door de goede organisatie en het prachtige weer met veel gezellige bezoekers een groot succes. Dit jaar zijn de stands uitgebreid en is er ook meer aandacht voor de kinderen.
In het onderstaande stukje van de uit agende lees je alle info!
Ik ga nu de dozen naar beneden slepen, alles nog een keer checken, ik heb er zin in!
*maar waar heb ik nou geen zin in?*


Op zaterdag 12 juni van 10.00 tot 16.00 uur is er rondom de woonboerderij aan Oosterveen 42 in Nieuwleusen een Lentefair met ruim 20 stands. De entree is gratis. Bezoekers kunnen onder meer kaas, wijn en jam proeven, de nagels of het haar laten verzorgen. Ook kan men voedingsadviezen krijgen en een kleuranalyse laten doen.
Organisatoren zijn Willy Borger, Lien van Otterloo en Monique van Leussen, alle drie distributeur van FM Parfums en make up.
Er wordt koffie, thee en frisdrank met appel/kruidcake, verkocht en de opbrengst daarvan gaat naar de bewoners van het Thomashuis in Vinkenbuurt. Aan de kinderen is ook gedacht, want er is een springkussen en trampoline. Tevens is er een ijscokar.

De deelnemers aan deze Lentefair zijn:
Gemma Beauty & Balance, Haarstudio Geke, Aletta's (Creatieve) Hof, Nagelstudio Bella Donna, Keramiek "In de Schuure". Door Jolanda "Landelijk Textiel", Kaasspecialiteiten Harry en Hetty, Wijnproeverij, Dans en sportcentrum Helios, Janny's Home Made Producten (jams e.d.), Activiteitencentrum 't Alteveer Ommen, Toyota Garage Van Leussen, De Groene Vakwinkel Compagner met tuinplanten,Jenitta Visscher Atelier JenJcollier, Jeanet Locht Kleur Intense, Tieneke Stoof Vormgeefster gebruikte of natuurlijke materialen, Beltman's Woodworks, Desiree Kollen Handbeschilderde panelen en naamborden voor buiten, Diny Schuurman eigen gemaakte kaarten, Gebbie Olsman My Little Quilthouse voor quiltstoffen, Atelier Karla Borneman Schilderijen en Beelden, Hans Kollen vers gerookte zalm en FM Parfums en Make up.

Er is een royale parkeergelegenheid voor auto's en fietsen.

5 opmerkingen:

Loveforpiemonte zei

Hoi,
Ik heb hem op mijn nieuwe blog gezet met weekendtips (zie zijbalk in mijn blog mocht je interesse hebben), wens je veel succes,
groetjes Madelon

Snoes zei

Lijkt me super gezellig! veel succes ;)

Mayflower zei

Hoi Jolanda, jullie hebben het volgens mij heel erg getroffen met het weer op de Lentefair. Hopelijk was het een geslaagde dag en kwamen er veel mensen op af.
Nu heerlijk genieten van de zondag.
Lieve groet, Mea

Sonja zei

Was het leuk gisteren?? Altijd heel gezellig om rond te struinen op fairs..

Fijne zondag verder.. lekker genieten van je vrije dag.

Groetjes, Sonja

Unknown zei

Joe was het op de fair?

Er staat iets voor je op mijn blog ;)

Liefs Margot