zaterdag 26 juni 2010

Verkooppunt Bella Mamma

In Februari beloofde ik al om de artikelen te laten zien die ik voor mijn verkooppunt in Italie; Bella Mamma gemaakt heb.

Hierboven zie je het model luiertas wat ik op verzoek en in samenwerking met Claire heb gemaakt.
Hij is verkrijgbaar in 4 verschillende designs, heeft een fijne afmeting en er kan echt veel in!
Ook kleine hapslabjes voor de allerkleinsten van mijn hand vind je bij Bella Mamma



De laatste levering is een vrolijk product wat specifiek voor de Italiaanse markt gemaakt is.
Claire vertelde mij dat in Italie het gebruikelijk is dat de kinderen naar de creche een zakje meenemen met daarin een saaie slab met handdoek. Daarop borduurt oma vaak in blokletters de naam.
En dat moest toch leuker kunnen vond Claire...en ik ook:)
Na een demo te hebben gemaakt, heb ik deze verstuurd naar Italie en met een paar kleine aanpassingen kon ik met de leuke wensen van Claire aan de slag.
En zie hier het resultaat in de mooie webshop Bella Mamma! 


Ik ben alweer met een ander product bezig, en ben toch wel beetje trots als ik alles zo mooi gefotografeerd in Bella Mamma's webshop zie! 

7 opmerkingen:

Snoes zei

wat leuk en mooi dat dit wel goed samen kan werken ;)

Nicole Claudia zei

Ik ga gelijk even kijken!! Tot zo!!

Groetjes, Collie

Nicole Claudia zei

Daar ben ik weer!! Gefeliciteerd!! Wauw, "Exclusief verkrijgbaar bij Bella Mamma!" Dat zie je niet elke dag!! En inderdaad prachtige foto's hebben ze genomen. Ook de slabbetjes op een rijtje naast elkaar aan de haakjes!! Prachtige kleurtjes en lekker vrolijke stoffen voor de tassen en de zakjes met slabbetje/handoekje! Zulke tassen willen ook "niet mama's of mama's met kinders uit de luiers" ook wel hebben!! Of meisjes van Kirsten's leeftijd!!

Ik denk dat je wel heel erg trots bent!! Je gaat Internationaal!! Hahaha, een hele mooie mijlpaal!

Een heel fijn weekend!!

Groetjes, Collie

Anoniem zei

Super Jolanda en wat een mooie tas en slabbers. Met recht dat je trots bent,
fijn weekend,
groetjesjudith

Fiedelientje zei

Ow wauwww, ze zijn geweldig!!!
Ik ben meteen even gaan kijken op de shop en vind ze stuk voor stuk even mooi en daar mag je zeker heel erg trots op zijn hoor!

lieve groetjes,
Claudette

Xandra at home zei

Daar mag je trots op zijn, wat een mooie foto´s ook! Fijn dat de samenwerking nu zo goed loopt!
Fijn weekend.
Groetjes Xandra

Helen zei

Leuk eindelijk een stukje over je verkooppunt :-)
Wel hele andere stoffen die je gebruikt heb dan ik van jou ken, op speciaal verzoek voor Italie??
Mooie spullen hoor!

Greetz Helen