donderdag 1 juli 2010

Zomeractie en vakantie.


Wil jij kans maken op deze mooie PTT postzakschoudertas?

Dat kan!

Elke bestelling vanaf € 10,00 geplaatst in de vakantie periode 9 juli t/m 22 augustus maakt kans om uitgeloot te worden als winnaar van deze PTT postzak schoudertas.

Dus hoe vaker je besteld des te meer kans!

De winnaar krijgt persoonlijk bericht via de mail en zal ook worden gepubliceerd op de hyves, blog en twitter van Door Jolanda.


Vakantie periode.
De gehele vakantie periode 9 juli t/m 22 augustus kun je winkelen bij Door Jolanda.
Er worden geen op maat gemaakte bestellingen aangenomen.
Bestellingen, de tweede bevestigingsmail en andere mail worden gewoon verwerkt, maar vertraagd.
Tweede bevestigingsmail en andere mail: maximaal 24 uur.
Verzendtijd: maximaal 3 werkdagen na betaling.


Alle bestellingen en mail die worden geplaatst in de periode van 26 juli t/m 10 augustus worden na 10 augustus op volgorde van binnenkomst verwerkt.
Let op dat je niet betaald, je ontvangt na 10 augustus een tweede bevestigingsmail met evt. aangepaste verzendkosten!

En ik zal vast nog wel een postje plaatsen, want even van mij afpraten, een leuk plaatje laten zien of een andere belangrijke of minder belangrijke gebeurtenis melden vind ik ook in de vakantie ook erg leuk!

3 opmerkingen:

Annemarie's Haakblog zei

Oh ik vind deze tas echt zo leuk!! Ik zag heel toevallig gisteren een collega lopen met deze tas, echt geweldig. Als je het leuk vindt, je kunt nu op mijn blog een foto en een link naar je eigen site plaatsen. Het is heel makkelijk en erg leuk om te doen. Kijk maar bij mijn laatste blogbericht. Ik zou het erg leuk vinden als je er iets bij wilt zetten!
Groetjes, Annemarie

Hanneke - Fientje & Co zei

Wat een leuke vakantie-actie! Ik vind het een heel slim idee! Zo vinden klanten het toch leuk om te bestellen ondanks dat de levering even op zich laat wachten! Een hele fijne vakantie toegewenst!

Groetjes, Hanneke

Annemarie's Haakblog zei

Hoi! Bedankt voor de reactie op mijn blog. Ja, kan me voorstellen dat je het leuk vindt om te horen of te zien als iemand met jouw tas rondloopt!
Ja, je kunt elke zaterdag iets plaatsen op mijn blog. Het is heel eenvoudig. Gewoon naar mijn laatste blogbericht op zaterdag gaan, daar vind je een blauwe knop met een soort kikker erop en de tekst "Add your link". Daar vul je de link in naar een bericht op je blog, dus niet de algemene link naar je blog. De rest wijst zich vanzelf wel denk ik. Als je er niet uit komt, mail me dan even!
Groetjes, Annemarie