dinsdag 10 augustus 2010

Vakantie aan zee.

Wat hebben we genoten van de heerlijke Nederlandse Noordzee!
Kijk maar even mee...
Voor mij als bosmens is de zee echt elke keer weer een cadeautje,
de bijna kinderlijke nieuwsgierigheid,
bij het horen en ruiken van de zee,
nog net niet kunnen zien,
en dan opeens is die daar...
Mijn mannen waren al net zo uitgelaten!
En ach dat ene verregende dagje,
hield ons ook niet tegen om de zee te ontmoeten.

Ik ben zo'n mens wat in de steden en dorpjes als Alkmaar, Den Helder, Callantsoog en Petten,
met de neus omhoog loopt,
terwijl de jongste twee de Intertoys, Bart Smit en Gamewinkels spotten,
de oudste ineens met vriendin naar de zoveelste H&M sprinten,
en manlief zich voegt naar alle anderen,
geduldig wacht terwijl ik op de knieeen dit plaatje zie;
Mooi!

En ook dit was heeeerlijk samen met manlief,
liggen in het zachte zand wat zich voegt naar alle vormen,
de zon die de huid verwarmt,
de wind die soms zachtjes en soms hard goedendag komt zeggen,
en het geluid van de branding...
Lieve groet van mij.

Even een paar webwinkel ps-jes
Bestellingen en mail worden vanaf vandaag weer op de normale wijze behandeld.
De zomeractie loopt nog tot 23 augustus!
Tot 23 augustus worden er nog geen op maat gemaakte bestellingen aan genomen.
Morgen avond en 18 augustus sta ik op de Oudhollandse avondmarkten in Lemele (ov)
Kijk regelmatig bij de map Nieuw in de webwinkel, er zijn/worden kleine updates toegevoegd.




6 opmerkingen:

Unknown zei

oooooooooh ik moet nog 4 nachtjes slapen en dan zien wij haar ook...DE NOORDZEE!!!!!!!!:D
Kan bijna niet wachten!!! Zee is altijd leuk, weer of geen weer!!!

GRoetjes
Lynda

Stina zei

De zee, oohhh prachtig dat vindt ik ook zó mooi!!
Leuke foto's heb je er van gemaakt.

Fijne week, groet Stina

lenteroos zei

Ook fan van Petten? Wij gaan daar al jaren op vakantie en bevalt prima. Fijn dat het zo leuk is geweest...

Anoniem zei

De zee, vind ik ook het mooiste wat er is... wat fijn dat je een heerlijke vakantie hebt gehad,
groetjes Judith

Xandra at home zei

Wij wonen vlak bij zee en het blijft heerlijk: zomers zonnen en zwemmen, en in de andere seizoenen om uit te waaien.
Succes met je markten!
Groetjes Xandra

Fiedelientje zei

Ow, wat heerlijk!!! Wat een leuke foto's!

Wij moeten nog even bekijken waar we naartoe gaan, maar waarschijnlijk ook richting de kust.

Gr Claudette