maandag 16 augustus 2010

Nieuwe lay-out.

Vandaag heeft de webwinkel een nieuwe lay-out gekregen!

Compleet met flyers en visitekaartjes.

Een tijdje geleden was ik gelijk verkocht aan het mooie blauwe kadertje wat ik bij Margot van DutchDotties zag. Margot heeft er een mooi logo van gemaakt met de begin letters van Door Jolanda, wat weer heel mooi bij de labeltjes past die ik aan de producten bevestig.

Met de steekwoorden; gezellig, stijlvol, ruitje, blauw en een tikje rood ging Margot voor mij aan de slag en na goed overleg is dit het mooie resultaat!

Een frisse look maar toch heel herkenbaar als Door Jolanda!

Hier op blogger is het niet helemaal hetzelfde als de webwinkel, maar daar stoei ik nog wel een keer later mee:)

9 opmerkingen:

Jolanda zei

Ziet er prachtig uit!!!

Mayflower zei

Mijn complimenten hoor Jolanda, wat een prachtig logo.
Lieve groet, Mea

Anoniem zei

Erg Leuk!
groetjes Judith

Kom Achterom zei

Ooh Jolanda wat mooi zeg!!
dit springt gelijk in het oog!!
fijne Avond
Yolanda

Birdy Blue's zei

Ziet er echt geweldig uit !
Inderdaad helemaal jij .....

Groetjes Miranda

Snoes zei

Wauw wat mooi geworden, echt stijlvol ;)

Xandra at home zei

Heel mooi geworden je nieuwe look!!
Past helemaal bij Door Jolanda. Een compliment ook voor Margot!
Groetjes Xandra

Unknown zei

Wauw wat een leuke reacties allemaal Jolanda :)

Enne, gefeliciteerd he? :) Niet vandaag de hele dag in het spiegeltje met eigen logo kijken hoor hihi

Groetjes Margot

lenteroos zei

Hoi Jolanda,
wil je mij je adres mailen zodat ik je het geef-het-dooor presentje kan toesturen?
Alvast bedankt,
Anneke.