maandag 27 september 2010

2 weken terug:

..zag ik dit in mijn nieuw aangelegde achtertuin:

De prachtige roos heeft in de korte tijd dat hij in onze tuin staat maar liefst 7 rozen gegeven, dat belooft wat voor volgend jaar.
Queen Elizabeth Rose@

Herfst krokus

Herfst aster, doet mij altijd denken aan mijn oma:)
Aster frikartii Monch

Heerlijk geurende jasmijn aan de pergola bij het raam waar ik straks mijn werkplek krijg.
Sterjasmijn Trachelospermum

Viooltje Rebecca, echt een schatje met het blauw (goh blauw:)) en wit.
Kleine vlinderstruik, wist helemaal niet dat die bestond.
Buddleja Lochinch

Nee, dit is geen onkruid, dit is moederkruid, thee ervan is goed tegen hoofdpijn.
Was erg blij dat hij toch tussen het bouwafval van de afgelopen maanden weer opkwam.


Kijk deze roos heeft losse roze rozen, maar wat ik het leukste vind, de bottels!
Japanse bottelroos Rosa rugosa "Alba"


Ijzerhard, mooi achteraan met de ijle bloemen.
Verbena bonariensis

Sedum, die had ik nog overgehouden van de oude tuin, dus gelijk een mooie pol.

En als de vogels mij niet voor zijn, mooie hulst voor de kerst.
Zo om even de regen van deze maandag morgen te vergeten!

Fijne week, Jolanda.
Een reactie plaatsen