zaterdag 18 september 2010

P.I.F nr.2

Vandaag de eerste P.I.F cadeautjes op de post gedaan,
(Vrouwe Papenborg mail je mij je adresgegevens nog?)

En wie het leuk vind een origineel cadeautje te ontvangen,
laat een reactie achter!
Er is maar 1 voorwaarde;
na ontvangst plaats je zelf ook een P.I.F 
en verstuur je ook drie cadeautjes.

Leuk toch?
Fijn weekend!

PS. I saw a visitor from Canada,
welcome!
I sometimes think about writing my blog in Dutch and English
what do you think off this idea?

8 opmerkingen:

Pink Princess zei

HA kan je gedachten lezen ofzo??? IK ben net begonnen mijn Nederlandse blog twee talig te maken (ben nu met mijn Engelse blog gestopt, tijdgebrek enzo)
Leuk een PIF, maar heb dus echt geen tijd sorry. Misschien de volgende??

Groetjes en fijn weekend

Karin zei

Maak het jezelf makkelijk en zet boven in je sidebar een vertaaltool van Google. Kijk hier:

http://translate.google.com/translate_tools

Op die manier kunnen mensen zelfs je blog in het chinees, grieks, portugees of russisch vertalen.

Groetjes,
Karin

Unknown zei

yes please!!! WHAHAHAHA, sorry...*zucht*....ik krijg die translator er dus niet op, en mijn ervaring met dat "ding"is dat het een erg bijzondere vertaling wordt......of ze je begrijpen moet je dan nog maar afwachten! En hee, je wordt er nooit dommer van he, je haalt je Englisch weer eens op;)!

Liefs,
Lynda

- zei

Hello! We have lots of Dutch where I live here in the Annapolis Valley. Yes, as Karin says, you can set up the Google Translate bar. Love your header, by the way...the blue and white is so pretty.

Sonja zei

Hey Jolanda.. je bent er maar druk mee, met de PIF en dan ook nog je blog willen vertalen in het Engels.. begreep dat eigenlijk nooit zo, waarom sommige dat doen omdat er ook zo'n vertaler is. Maar begrijp van Lynda dat deze niet altijd zijn werk doet.. Staat wel mooi :)

Good Luck and we shall read it here what you are going to do hahaha


Groetjes, Sonja

ps wil je niet meer van die leuke actie's tweten haha, heeft me nog even tijd gekost om te puzzelen :)))

Snoes zei

Hoi Jolanda,

Dank voor je berichtje en fijn dat ze er blij mee zijn!
Suuces met de pif en je blog, ik haak even af (geen tijd voor pif) hihii, solly, groetjes Anouska

Mariska zei

Hoi Jolanda,

Ik heb een leuk PIF kadootje van je ontvangen en wil je graag mijn pakje terug sturen, zou je mij je adres willen mailen? marisdaniels@gmail.com
Dan komt het pakje jou'n kant op....

Kom Achterom zei

Wat een prachtige planten in je tuin
en wat bloeit er bij jou nog veel zeg!! kun je bij mij niet zeggen hoor!!
al heel veel weg! zoo jammer!!
Fijne avond
Yolanda