woensdag 15 september 2010

Puur handwerk.

Bedankt voor alle leuke reacties, ik heb er decoratie hartjes van gemaakt, maar al handwerkend heb ik er ook al een ander ideetje voor.
Kijk en dit is wat ik dus ook heel graag doe, puur handwerk, jullie zien dit eigenlijk nooit van mij (ook omdat het zakelijk gezien onbetaalbaar zou zijn)maar ik hoop dit in de toekomst toch zo af en toe in mijn artikelen toe te passen.
Er zijn er vijf en ze staan hier in de winkel

Ps. de eerste P.I.F winnaars zijn; Heleen, Mariska en Monica (Monica stuur je mij je adresgegevens?)
De tweede P.I.F naar aanleiding van mijn deelname aan de P.I.F. van die van Juffrouw Juul komt binnenkort!

4 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Ja, echt handwerk kost héél veel tijd. Dat heb ik ook gemerkt met de bloemetjes van zijde te haken, maar het was aan de andere kant heerlijk om te doen. Lekker op de bank, kopje thee erbij. Kinders ernaast met een boek of kijken naar een filmpje...

Ik vind je hartjes prachtig geworden. Voor ieder interieur is er keus!!

Groetjes, Collie

Snoes zei

wat zijn ze mooi! wat een boel werk maar zooooo schattig ;)

Annemarie's Haakblog zei

Wat een ontzettend mooie hartjes!

- zei

Everyone loves heats. They say so much and are beautiful to look at wonderful to give. Love your blog...full of inspiration.