woensdag 8 september 2010

Lief!

Gisteren maakte ik in de drukte van de laatste dag dat de bouwvakker nog hier rondliep de post open.
En ik schoot helemaal vol toen ik het doosje opende en daar deze lieve kleine klompjes in vond met de voorletters van mijn levenloos geboren neefjes Lars en Patrick.
Wat een lief gebaar van Anouska van http://babybips.blogspot.com/
Anouska ik ga ze zeker aan mijn broer en schoonzus geven, samen gaan ze echt door een diep dal, maar gebaren zoals deze maakt het pad omhoog zeker een stuk lichter.
Heel erg bedankt!

6 opmerkingen:

Stina zei

Wat lief van haar dat ze daar aan denkt, medeleven doet een mens goed!!!

Snoes zei

oh meid, sorry hoor, wilde je niet in tranen hebben :(
ik dacht gewoon dat een kraamtijd eigenlijk heel anders hoort te zijn , maar bij jullie zo droef is nu, ik hoop maar dat jullie je weg naar boven kunnen vinden en die vast kunnen houden, diep respect voor het dal maar ik hoop en duim voor een klein beetje zon voor jullie, groet, Anous

Anoniem zei

wat ontzettend lief Anous

Unknown zei

Wat ONTZETTEND attent!!!!!! Kan me voorstellen dat het HEEL erg slikken is!

Groetjes
Lynda

Mayflower zei

Wat een ontzettend lief gebaar van Anouska. Dit zal jullie goed doen te weten dat er mensen zijn die jullie grote verdriet niet zijn vergeten.
Lieve groet, Mea

Anoniem zei

Mijn zus,Jolanda dus, had mij verteld over dit lieve geschenkje. En nu zie ik de foto..wat ontzettend lief dit gebaar!!! Lieve groet,Bea.