zondag 5 september 2010

In de Italiaanse media!

Ruim een half jaar werk ik met veel plezier samen met Claire van de Italiaanse webshop Bella Mamma

Diverse artikelen maak ik voor Bella Mamma waarvan de chrécheset een artikel is wat specifiek voor de Italiaanse markt is.


De kleintjes in Italie nemen naar de chréche altijd een handdoekje en slab mee in een tasje, daar wordt vaak door de oma in blokletters een naam op geborduurd, allemaal erg saai.

Claire dacht dit kan anders en in overleg was de exclusieve chrécheset geboren en direct een groot succes!

Het tijdschrift Donna Moderna vond deze sets ook erg leuk en heeft op hun blog een erg leuke post geschreven over Bella Mamma en Door Jolanda. Samen zijn we hier erg trots op!

Ik ga het niet allemaal vertalen, want mijn Italiaans is erg slecht, maar met de vertaler op je pc kun je deze blog toch redelijk begrijpen.  

6 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Ik was net een berichtje op Twitter aan het tikken toen ik jou berichtje op Twitter zag staan!! Mijn Italiaans is belabberd maar ik begrijp eruit dat ze héél enthousiast zijn!!!

Supertrots mag je zeker zijn op je creaties!!

Groetjes, Collie

Anoniem zei

Gaaf Jolanda!!!

Tanja - ZZIPP zei

Helemaal geweldig Jolanda!! De crechehanddoekjes/slabjes zien er dan ook superhip uit!

Groetjes,
Tanja

Snoes zei

Wat geweldig dat het zo'n succes is voor je! Joepie, op naar meer moois ;)
Oh, er is een klein cadeautje naar je onderweg, dus houd de brievenbus in de gaten ;)

Sandra zei

Daar mag je met recht trots op zijn! Bijzonder toch, hoe sommige dingen lopen.

Over de foto's nog even; ik bewerk deze zelf. Heb 2 handige programma's daarvoor. En ik vind het ook erg leuk om te doen.

Fijne dag!

Annemarie's Haakblog zei

Wat gaaf zeg!!