vrijdag 15 oktober 2010

Kerst 2009.

Nee ik heb geen schrijffout gemaakt, maar vond bij mijn voorraad artikelen achterin de doos met het opschrift : Kerst 2009
Nog steeds hele leuke kerstartikelen,
maar we gaan natuurlijk weer met nieuwe ideeen aan de slag,
dus ze staan nu allemaal in de webwinkel met 50% korting!

Kleine kerstsokjes voor in de kerstboom, als decoratie aan een cadeautje,
grote kerstsokken die altijd leuk zijn aan de schouw en bij gebrek daaraan ook leuk aan de trapleuning of kastknop.

Nog een kerstsok met belletje en bedeltje en niet te vergeten de unieke servetringen met origineel geborduurd band uit circa de jaren 60/70

En daar bij de kerstdoos vond ik ook nog deze mutsen en sjaals,
wat een werk heb ik toen gehad met die pomponnen, nog 3 sets in deze stijl verkrijgbaar ook met 50% korting.
Tot zover deze post vol met winterse korting:)

Ik wens jullie een heerlijk weekend, mijn week verliep vol met vanalles wat ik niet had ingepland, en vandaag heb ik een heerlijke winkeldag achter de rug met mijn moeder en zusje, en dat had ik wel ingepland:)))

1 opmerking:

Sandra zei

Even lekker opruimen en dan aan de slag met nieuwe kerstitems. Ik ben benieuwd wat je gaat maken, ik ben er totaal nog niet mee bezig.

Fijn weekend!