donderdag 7 oktober 2010

Vette jongens artikelen.

Na al die lieve stofjes van vorige week, deze week aan de slag gegaan met stoere, wat zeg ik, vette camouflage stof.
Ik had al een hele tijd het idee om deze tassen te maken met een vet woord erop, ik dacht "school" maar alledrie de zonen (10,14 en 17) keken mij aan alsof ik van een andere planeet kwam!
De oudste volgt een grafische opleiding en zit inmiddels in het 2-de jaar van het CIBAP, en hij heeft het woord 'Street" wat volgens de heren wel vet was ontworpen. Ik vond het een beetje Old School achtige letters, wat nu helemaal in is, maar hij zei dat nou net weer anders was.
Maar goed, ik vind het totaal plaatje vet, of is vet ook al weer not done :) geworden voor stoere jongens.

In dezelfde camouflage stijl heb ik ook een etui of Gym ~ rugzakje gemaakt.

En met welke stof zal ik voor een volgend artikel gaan werken...?




9 opmerkingen:

- zei

Great...professional work.

Anoniem zei

Gaaaf en vooral stoer

Marjolein zei

En mijn zoontje noemt dit 'vet cool'. Ik zeg gewoon: Gaaf! Heel mooi gemaakt.

Pink Princess zei

Vet cool, lol. Zal ook wel weer "uit" zijn, maar goed hihi. Goed gedaan ♥

Stina zei

Je tas is super geworden!

Xandra at home zei

Heel stoer geworden! Leuk ook de samenwerking met je zoon!!
En dat van de andere planeet herken ik hoor, overkomt mij hier met drie zonen ook regelmatig dat ze mij aankijken met een zo´n blik.

vicarno's mama zei

Ha, toevallig, ik ontdek net je blog en ik heb ook een tas gemaakt voor mijn kleine zoontje!
De street tas is echt wel stoer, mooi gedaan zeg!

Helen zei

Beter laat dan nooit :-) wat zijn ze stoer en zo leuk dat je met je zoon kan samenwerken

Liebe Grusse Helen

Karin zei

Wat gaaf!

Ik wil je bedanken voor je prachtige PIF cadeau. Wat heeeeeeeeel erg leuk en lief van je.
Ik heb mijn blog meteen voorzien van mijn PIF. Wat is dit een fantastisch blij iets.
~X~ Karin