zaterdag 6 november 2010

Babynieuws!

Deze week heb ik gewerkt aan een prachtige serie baby artikelen gemaakt van designerstoffen rechtstreeks uit Hong Kong.

Een hip Hertje voor de meisjes en het vrolijke Wonder Forest voor de jongens. Uniek voor als je zwanger bent, maar zeker erg leuk om te geven als origineel kraamcadeau. Kraamcadeaus worden uiteraard in stijl ingepakt en kunnen ook direct verzonden worden naar de (aanstaande) ouders.



Als nieuwe artikelgroep bij de babyafdeling heb ik speenkoorden en labeldoekjes gemaakt.

Er is volop keus in verschillende stijlen. Er zijn speenkoorden met handgemaakte vilten harten en beren, retro band en labeldoekjes met Roodkapje, Wicky de Viking en natuurlijk ook de Hollandse stijl. De labeldoekjes hebben veel verschillende labels wat de kleine volop uitdaging geeft. Alle labeldoekjes hebben een zachte micro fleece of Nicky velours achterkant.


Ik wens jullie allemaal een heel fijn weekend, liefs Jolanda.





6 opmerkingen:

Anoniem zei

erg mooi Jolanda,
groetjes Judith

Marjolein zei

Wat ziet er weer mooi uit, Jolanda! Wat maak je toch leuke dingen. Ik ben ook helemaal weg van jouw tassen.

Sandra zei

Geweldig Wonder Forest stofje, ik hou wel van die drukke prints.

jij ook een fijn weekend!

- zei

Wonderful baby gifts.

Mayflower zei

Wat heb je weer leuke dingen gemaakt Jolanda. Prachtig al die stofjes.
Lieve groet, Mea

Floortje zei

Wat een super leuke dingen maak je! Met van die vrolijke stofjes. Leuke blog ook.!