zaterdag 20 november 2010

Brief van Sinterklaas

Ik ben erg blij dat de Sint ons ook dit jaar weer een mooie brief heeft gestuurd;

Lieve mevrouw Jolanda van webwinkel Door Jolanda,

Ook dit jaar ben ik weer in Nederland aangekomen.
en heb natuurlijk al mijn Pietermannen meegenomen,
De reis verliep na mij weten erg fijn.
en ik droomde over hoe het met de mensenkinderen in Nederland zou zijn.
Maar dat veranderende snel.
want Pakjes Piet stond aan de bel,
Ik zei; Piet je trekt helemaal wit weg!
Sint schreeuwde hij wij hebben pech!
Sinterklaas er waren enkele wilde stromen,
en die hebben de pakjes meegenomen.
Och Pieterman maak toch niet zo’n stampei,
want de winkel van Door Jolanda is toch vlakbij?
Zij maakt voor een ieder wel wat,
gelukkig kleurde Pakjes Piet toen weer zwart.
En hij spoorde Americo al aan,
ik zei Piet zou jij niet eens achter de computer gaan?
Piet snuffelde rond tussen alle handgemaakte spullen,
en hij zei dit is toch heel wat anders dan al die Made in Verwegistan prullen.
En Sint ik zie cadeaus om in de zak te doen,
en ook voor in de kleine en grote schoen.
En met een paar klikken met de muis,
heb je het snel en ingepakt in huis.

Een warme groet van Sinterklaas en Pakjes Piet.

Gelukkig heb ik Pakjes Piet kunnen helpen, en voor alle hulp Sinterklazen een kleine greep uit de laatste nieuwe artikelen;

Etuis met mooie applicaties waaronder eentje met een koolmeesje erop, Gym~rugzakjes die het altijd goed doen voor natuurlijk de gymles maar ook voor een dagje naar opa en oma altijd erg handig. 
En ik heb twee Patchwork tassen gemaakt met mooie gehaakte rozen erop. En die heb ik nu eens niet zelfgemaakt, deze heeft Xandra van Knuffie en Co voor mij gemaakt.
Ze zijn echt prachtig mooi!

Kom regelmatig even kijken in de webwinkel want ik maak, vanuit mijn nieuwe ateliertje natuurlijk nog veel meer feestelijke cadeau's voor de gezellige feestmaand(foto's ateliertje volgen in een volgende post!)

Fijne zondag, Liefs Jolanda.







3 opmerkingen:

Anoniem zei

wat een prachtige cadeau's, Sint zal hier vast wel wat kunnen vinden,
fijne zondag,
groetjes Judith

Denco zei

wat een mooie presentjes, dat zal moeilijk kiezen worden.

Mayflower zei

Wat een prachtige spulletjes Jolanda, ik kan mij voorstellen dat de Sint hier wel raad mee weet.
Ik vind de tassen met de roos echt prachtig.
Lieve groet, Mea