zondag 14 november 2010

Nieuwe PTT tassen Alweer?

Ja alweer,
verveel ik jullie niet?
De PTT tassen gaan echt als warme broodjes over de virtuele toonbank,
als ik zou willen zou ik op dit moment een webwinkel in alleen maar PTT tassen kunnen opstarten.
Maar dat wil ik niet:)

Dat past ook niet bij mij,
zo zie mij in een oude spijkerbroek tot hoge hakken,
zo zie je ook bij de webwinkel,
stoere stoffen tot lieve zoete bloemetjes..
Blijft de winkel ook echt Door Jolanda!

En jongens ik wil echt ook reageren op alle superleuke blogs,
maar kan het echt soms niet bijhouden,
zoveel leuks om te lezen en te kijken,
of zou ik teveel blogs volgen?

Fijne zondag!


8 opmerkingen:

Unknown zei

lekker man, als de zaken goed gaan toch???? Go with the flow!!!

Liefsm
Lynda

Dutch Apple zei

Ze zijn weer leuk Jolanda! Leuk hoe je speelt met de stof, vooral die met de vlag door het midden.

Fijne zondag!
Groetjes!

Anoniem zei

Prachtige tassen Jolanda, fijne zondag,
groetjes Judith

Sonja zei

Nou vooruit, vergeven! haha
Heel herkenbaar hoor, is bijna niet bij te benen. Ga nog even op je website snuffelen, zoek nog steeds een tel. hoesje.. weet je nog ;)

De pif komt ook nog hoor, mail je daar nog even over..

Groetjes en geniet nog even van de zondag!

Doeii

- zei

Do what you have to do! Good to be busy. Congrats!

Mayflower zei

Ze vervelen nooit hoor Jolanda en je maakt er ook zulke mooie creaties van.
Fijne zondag nog.
Lieve groet, Mea

ina zei

Jolanda, geweldig die PTT tassen.
Succes met al je bezigheden,
groetjes,
Ina.

Xandra at home zei

Ze blijven ook erg leuk, je PTT-tassen! Ik ben benieuwd naar je tassen met de roosjes. Ga je site dit weekend in de gaten houden!
Fijn weekend.
Groetjes Xandra