maandag 3 januari 2011

Geluk in 'n tuk!

Geluk in 'n tuk!
Dat zei mij opa altijd als nieuwjaarswens,
een echt boertje uit het oosten des lands.
Alle wijzen kwamen toch echt uit het oosten:)
Het betekend geluk in je zak (of was het nou iets anders)
De intentie ervan begrijpen jullie vast wel,
en dat wens ik jullie dan ook allemaal toe;
GELUK IN 'N TUK!
Dit kijkt mij nog aan op deze maandag ochtend,
oeps
het is alweer middag!
En zo nog vele rommelige hoekjes meer.
Maar dit is alweer orderlijk en netjes,
de boeken van 2010,
zijn gesloten, de balans is opgemaakt.
Op naar een nieuw creatief jaar!
En traditie getrouw als ik ben
is er de hele maand januari
een fijne opruimingsmap in de webwinkel.
Deze zal al naar gelang hij leger wordt
weer royaal aangevuld worden.
Zal ik ondertussen zorgen voor veel nieuwe aanvoer, oke?

Lieve groet, Jolanda.


4 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Ook geluk in 'n tuk gewenst!!

En ook hier rommelige hoekjes en wasmanden (ik heb ook een beetje kerstvakantie gehouden...). Maar al veel weggewerkt, de rest komt de rest van de week tussendoor wel weer!!

Groetjes, Collie

Sandra zei

Ik wens je een inspirerend en creatief jaar toe! Dat we maar veel moois gaan maken!

Rozet zei

Hoi Jolanda,

Leuk dat je je bij mij hebt aangemeld als volger! Ik wist niet dat je ook een blog had, er zijn er zoveel en zo nu en dan kom je weer een 'bekende' tegen, leuk is dat! Ik zal me ook bij jou even aanmelden.
Maak er weer een gezellig creatief jaar van!
Tot blogs,

groetjes, Jolanda (Rozet Brocante)

Stina zei

Hoi voor jou ook nog de beste wensen hoor, wat een hele leuke bekende uitspraak hier wordt dat ook gezegd, mooi!!

Gr Stina