woensdag 9 februari 2011

De allereerste laptoptas is een feit!

Vandaag de allereerste laptoptas voor de webwinkel gemaakt.
In de favoriete PTT postzakstof.
Het naaien was best een zware bevalling,
want de binnenzijde heeft naast een gewatteerde voering ook nog een dikke fiberfill tussenvoering.
Zodat de laptop goed beschermd is.
Hij is geschikt voor een laptop van maximaal 15,6"
___________________________________
Ik wil in de toekomst nog vaker een laptoptas gaan maken,
ook in andere stoffen.
Ik vraag mij af, als je een laptop hebt:
welke maat heb jij?



22 opmerkingen:

Stina zei

Wat leuk gedaan Jolanda, ik heb een 17 ings[weet niet of ik het goed schrijf].
Fijne laptop wat grootte betreft.

Suc6 ermee.
Gr stina

Rozet zei

Die is mooi geworden! Dat ziet er superstevig uit, dat zal inderdaad niet gemakkelijk geweest zijn om te maken. Bijna jammer dat ik nooit met mijn laptop reis, want anders...

Groetjes, Jolanda

Saartje zei

Wauw, die ziet er echt supergoed uit!
Groetjes, Saartje

Sloppop Yeah zei

Jolanda,
ziet er echt TOP uit en vanaf de foto ook onwijs mooi afgewerkt! super hoor! Grtz, Liesbeth

Mayflower zei

Wat heb je dat mooi gemaakt Jolanda, ik kan mij voorstellen dat dit behoorlijk wat werk is geweest.
Lieve groet, Mea

Mandy zei

Ziet er heel mooi uit Jolanda! Ik heb zelf een 15 inch laptop.

Groetjes, Mandy

Audrey zei

In één woord... GEWELDIG!
Prachtig Jolanda, alleen de afwerking al, uniek en bijzonder Hollands!

Lieve groet Audrey

Jos van KloskaCreAtief! zei

Wat en geweldige tas zeg!

Hannie Mars zei

Ja, die is super!!!! Ik wil er ook een maken, daar loop ik al een tijdje mee in mijn hoofd, ben er nog neit aant eo gekomen, maar wie weet.... :)
Enne mijn laptop die ik nog wil kopen is 15 inch! met nummeriek, is wat ik graag wil.

Succes met de verkoop!

Groetjes Hannie

Anoniem zei

Toppie Jolanda,
groetjes Judith

Nicole Claudia zei

Ik vind de tas prachtig, wat de maat van mijn laptop betreft... eh... moet ik nog even het antwoord schuldig blijven.... ik heb géén idee.... zal het aan man- of zoonlief vragen, hahaha!

Groetjes, Collie

Michelle zei

Prachtig is hij, dat heb je heel mooi gemaakt!!
Mijn laptop is 17 inch.

Groetjes Michelle

Sandra zei

Dat heb je mooi gemaakt! Mijn laptop heeft als afmeting 40 cm breed en 30 cm diep. Dat is 17 inch zeker? Tenminste ik neem aan dat je op zoek war exacte maten van laptops?

Karin zei

Gaaf!

Unknown zei

met dank aan mijn dochter die nu de cm voor me pakt..... mijn laptop is 37 cm breed en 25 cm diep, een compaq presario. en als ie dicht is....3 en half/4 cm. deze heb je prachtig gemaakt!

Anoniem zei

Leuke site!. Er zijn nog weinig goede sites over dit onderwerp te vinden.
Ben blij met jullie post!
Ik kan helaas geen bookmark aanmaken naar doorjolanda.blogspot.com in Firefox. :( Weten jullie hoe dit komt?

Groetjes Barbara

Unknown zei

Deze tas is wederom weer super! :)
Ik heb een 17 inch laptop :)

Unknown zei

Hoi,

ik heb ook een ruime 17 inch laptop, en ik hoop dat je ook voor deze maat zo'n geweldige tas gaat maken. Kan ik ze al bestellen? Hoe duur? Ziet er echt super uit!

Door Jolanda zei

Hallo Anoniem, ik kan je geen persoonlijke reactie geven, maar ook ik heb geen idee waarom je mij niet kunt bookmarken:(

Door Jolanda zei

PoppelePats kinderfeestjes, ik neem op dit moment geen op maat gemaakte opdrachten aan, wie weet komt er nog een 17"

- zei

Very classy and professional looking.

Anoniem zei

Hoi, ik heb een 13.3 inch laptop. Die postzak laptoptas is super mooi! Misschien kunt u 'm ook in 13.3 inch grootte maken?