zaterdag 5 februari 2011

Twee PTT postzak tassen met watten in de benen

Deze week twee nieuwe PTT postzak tassen gemaakt,
ik had plannen voor een hele grote update in PTT postzak tassen.

Maar deze week voelde mijn benen als watten,
mijn keel als schuurpapier,
was ik zo onnatuurlijk moe,
zo moe dat als ik een draad door knipte dit voelde als een scheepstouw.
nu overdrijf ik een beetje:)
maar goed, volgens mij begrijpt iedereen dit gevoel,
want ik hoorde het overal om mij heen.
Kan er vreselijk slecht tegen,
mij vliegt altijd alles van de handen,
doe alles vol passie en energie.
En zo stom je blijft je er tegen verzetten.
en dan voel je je nog...he bah ik houd er over op,
straks praat ik jullie nog ziek,
terwijl ik mij al weer veel beter voel:)

Fijn weekend en x, Jolanda

11 opmerkingen:

Nicole Claudia zei

Hahahaha, ik herken het zo.

Pasgeleden had ik ook een paar dagen niet echt lekker, maar ook niet ziek. Wel moe, zware armen, benen, zuchtend bllllll-gevoel. Maar tegelijk zag ik allerlei leuks en zag ik in m'n hoofd hoe leuk het werd... poogde eerst nog door te gaan, maar ja, ik zat als een zoutzak achter m'n machine. Ben maar even op bed geploft met een pilletje en vitamientjes. Kleine meid geregeld dat ze opgehaald werd en een snoekduik in bed en geslapen dat ik heb... Werd nog wel gammel wakker, maar voelde me stukken beter... so be it, hè...

Fijn dat je je nu een stuk beter voelt!

Een heel fijn weekend, Collie

Stina zei

Hey Jolanda, och had je de griep meid, nog van harte beterschap hoor!
Je post tassen zijn echt mooi.

Fijn weekend
groet Stina

Anoniem zei

beterschap, en wat een mooie tassen weer,
groetjes Judith

Moois van mie zei

niet tegen vechten en gewoon effe aan toegeven ;)

Kom Achterom zei

Ja hoor het heerst! ik ben er ook al doorheen! gelukkig
Je posttas is weer een plaatje hoor!
met of zonder watten!!
fijn windjewaai weekend
Yolanda

Sandra zei

Gewoon aan toegeven en even uitzieken. Dan kun je straks weer op volle sterkte verder.

Beterschap!

Audrey zei

Ze zien er weer prachtig uit Jolanda. En wij blijven maar doorgaan, ook met watten in de benen. Maar het resultaat is weer geweldig! Hollands bijzonder mooi!

Lieve groeten, Audrey
www.hipstipkaarten.blogspot.com

Fiedelientje zei

Beterschap!!!
De tassen zien er wel weer bijzonder mooi uit!

gr Claudette

Sonja zei

Deze week nieuwe kansen:)
Fijn dat er weer een beetje bovenop bent, ze zien er
weer erg mooi uit!

Groetjes, Sonja

Helen zei

Wat een supertassen weer en helemaal super dat ze alweer verkocht zijn #pochtweet :-D en wat reageer jij altijd fijn op mijn blog...pfft weet soms niet waar ik tijd vandaan moet halen alles te lezen , bij te houden en te reageren :-DD

Zussies zei

Wat een super leuke tassen, heel mooi gemaakt!!