zaterdag 5 februari 2011

Twee PTT postzak tassen met watten in de benen

Deze week twee nieuwe PTT postzak tassen gemaakt,
ik had plannen voor een hele grote update in PTT postzak tassen.

Maar deze week voelde mijn benen als watten,
mijn keel als schuurpapier,
was ik zo onnatuurlijk moe,
zo moe dat als ik een draad door knipte dit voelde als een scheepstouw.
nu overdrijf ik een beetje:)
maar goed, volgens mij begrijpt iedereen dit gevoel,
want ik hoorde het overal om mij heen.
Kan er vreselijk slecht tegen,
mij vliegt altijd alles van de handen,
doe alles vol passie en energie.
En zo stom je blijft je er tegen verzetten.
en dan voel je je nog...he bah ik houd er over op,
straks praat ik jullie nog ziek,
terwijl ik mij al weer veel beter voel:)

Fijn weekend en x, Jolanda
Een reactie plaatsen