zaterdag 5 maart 2011

Vlinders en Jute

Deze week heb ik gewerkt met twee totaal verschillende stoffen, zowel in uitstraling, verwerking en eindresultaat.
Als eerste de prachtige vlinderstoffen die ik heb gecombineerd met verschillende vrolijke stoffen en leuke bandjes.
Twee mooie tassen en kussenhoezen zijn het resultaat.
Deze week heb ik een begin gemaakt met de eerste artikelen gemaakt van Jute Coffee, Pinda en Potatoes zakken. Jute heeft een stoere uitstraling en combineert goed met sloophout en brocante, maar zal ook in een strak interieur een echte Eye Catcher zijn. Ook leuk op de tuinbank!

Fijn weekend allemaal, kom zeker nog even bij iedereen bijlezen en kijken!


16 opmerkingen:

Anoniem zei

Enorm leuke tas, lekker vrolijk en fris, superleuk voor het voorjaar!
en wat een mooi product, die jute zakken, is weer wat anders

fijn weekend,
groetjes Judith

tineke zei

oh! wat een leuke tas geworden!! mooi stofjes zeg!

ik vind jute ook leuk en stoer, maar is het niet te hard voor een kussen??
of is dat gewoon een kwestie van een andere functie zoeken voor het kussen :) Ze zijn wel gaaf geworden!

groetjes

Rozet zei

Mooie dingen heb je weer gemaakt... ik ben helemaal weg van die vlinderstof, geweldig!

Goed weekend,
Jolanda (Rozet)

Mevrouw Williams zei

Geweldige tassen heb je gemaakt en ik vind de kussens ook super!
Je hebt ontzettende leuke originele ideeën!

Dutch Apple zei

Leuk!! Ik heb vorig jaar eens een tas gemaakt van rijstzakken, dat jute was heel open geweven maar wel erg leuk! Ik heb er nog een zooi liggen goed idee kussens maken voor de aankomende zomer! Scheelt weer nieuwe kussens kopen ;-)

Groetjes!

Mandy zei

Het is allemaal erg mooi geworden Jolanda!

Geniet van je weekend, hartelijke groetjes van Mandy

Door Jolanda zei

@Tineke, Ik zou er idd. geen nachtje op gaan slapen, ze zijn ook meer decoratief bedoeld dan echt als "knuffelkussen"
@Dutch Apple, ze zijn idd. wat grover geweven, de tas heeft dan ook een extra versteviging. En zeker erg leuk voor buiten, lekker stoer, of juist samen met lieve bloemetjes, ook prachtig!

Snoes zei

Heerlijk, lekker vrolijk met die vlinders ;) Fijn weekend!

Michelle zei

Prachtige tassen en je kussens zijn wauw!

Groetjes Michelle

Nicole Claudia zei

Wat een mooie nieuwe dingen heb je allemaal gemaakt! Prachtig!!

Groetjes, Collie

Irma zei

heej Jolanda wat zijn we nog laat aan het bloggen he, hoezo verslaafd hihihi wat maak jij toch veel moois, geweldig en de kleuren leuk leuk leuk, een hele fijne zondag nog 1 wijntje en dan naar bed.

Sonja zei

Niets te veel gezegd! Ze zijn prachtig en kunnen inderdaad overal bij.. Het is je weer gelukt!!;)

Fijne zondag..

Liefs, Sonja

Mayflower zei

Wat een vrolijke stoffen met de vlinders en het jute vind ik helemaal geweldig, wat een prachtige stoere uitstraling hebben de kussen.
Ik hoop ook voor je dat het kastje nog lang bij je ouders mag blijven staan. Maar misschien gaan ze net als mijn ouders eens wat kleiner wonen, want dat is de reden dat ik nu al van kan genieten.
Fijne zondag.
Lieve groet, Mea

Makkie zei

Wat een prachtige dingen maak je, echt geweldig!
Hartelijks,
Makkie

- zei

The bags are so stylish and I just love the cushions!

Maaike zei

Prachtige tassen Jolanda! En de kussens zijn inderdaad ook echt leuk voor buiten.
liefs van Maaike