woensdag 6 april 2011

Hollandse update

Vandaag heb ik een mooie Hollandse update in de winkel geplaatst.
Het Hollandse stofje is net weer anders dan de traditionele kussende boeren paartje. Het heeft grappige prints met tulpjes, koetjes, boer en boerinnetje en een superlief vogeltje erop.
Naast veel babyartikelen ook etuis, boekenleggers en een Hollandse kleptas met een hippe applicatie erop. Deze applicatie kreeg ik als cadeautje van Sandra bij een bestelling en is een ontwerp van http://www.applicatie-en-zo.nl/ Deze applicatie is in samenwerking met http://www.hipenstipkaarten.nl/ ontstaan en zijn in beide leuke webwinkels als set verkrijgbaar.
 
Ik heb naast rood ook gewerkt met de accentkleuren geel een groen voor een extra hippe Hollandse look!
Kijk maar even mee, een totaal overzicht van de update vind je in een oogopslag hier

Labeldoekjes

Slabben

Kruikenzakken en Badcapes
En nu ga ik werken aan iets heel leuks, Konijn!


10 opmerkingen:

Anoniem zei

mooi!! De tas is een plaatje, applicatie is ook erg passend,
groetjes Judith

Michelle zei

Wauw Jolanda, dat ziet er weer heel mooi en netjes uit!
Ben benieuwd naar het konijn...

Lieve groetjes Michelle

Karin zei

Oeehhhh, wat een mooie spulletjes!

Esther Duijzer zei

Oh wat een leuke stofjes!

Judith zei

Mooi! Vooral die tas! Die zal ik hier maar niet laten zien haha.

Groetjes Judith

Audrey zei

Het is een prachtige nieuwe Holland collectie geworden! De tas is meer dan geweldig en Hip en Stip is dan ook erg blij met deze mooie samenwerking. Lees ons nieuwe blog, erg leuk!

www.hipstipkaarten.blogspot.com

Liefs
Audrey

ÖZLEMCE zei

çokk şirinlerrr

Maaike zei

wat een heerlijke dingen heb je gemaakt! Prachtig Hollands sfeertje. Ook heel mooi, die slab uit 2 delen.
liefs van Maaike

Hanneke - Fientje & Co zei

Super leuke tas geworden, Jolanda! En ook zo mooi omdat je op deze manier mooi kan samenwerken met collega's en het product daardoor nog origineler en leuker wordt!

Fijne dag verder en succes met je konijn?!
Groetjes, Hanneke

Mayflower zei

Wow......wat ziet dit er allemaal prachtig uit Jolanda, ik kijk keer op keer met grote bewondering naar alles wat je maakt.
Ik vind het geel en groen er ook prachtig bij passen. Een heerlijk voorjaarssfeer geeft dit.
Fijne avond en een lieve groet, Mea