maandag 11 april 2011

Kruidkoek.

 

Zomaar op maandag bak ik twee kruidkoeken,

want met het knopendoorhak moment,
had ik mijzelf oa. ook beloofd om weer meer te bakken,
en was het ook door de vreselijke gebeurtenis in Alphen a/d Rijn,
vers op mijn netvlies,
dat ik eraan werd herinnerd
  om vooral ook zoveel mogelijk te genieten?
Alleen moet ik even 2 dagen wachten:)
(zie recept onderste regel)

Als je ook twee kruidkoeken tegelijk wilt bakken,
wel even het recept verdubbelen en een grote kom nemen, succes!

13 opmerkingen:

Siem zei

Mmmmm, da's beter dan de hele dag met de stofzuiger, dweil enz in de weer zijn....Nu nog je geduld oefenen;-)

Mag ik zo vrij zijn om te vragen waar je dat madeliefjesstof gevonden hebt? Vind het een erg leuk stofje.

Unknown zei

zo bakte ik vanmiddag een pandancake......omdat er elke dag wel wat te vieren valt toch ;).....ga 'm zo maar eens van dichtbij bekijken want door het ongeduld van meisje 2 mikte ik er 400ml kokosmelk in....moest 150 zijn...KUCH!!!;)

Liefs,
Lynda

Stina zei

Hmmmm heerlijk die koek, zelf neem ik altijd die kant en klaar pakken, ook zo klaar.

maar dit recept ga ik ook eens proberen.

groetjes Stina

de Vrolijkebloem zei

Oh ziet er heeeeeeeeeeeel lekker uit, en wat erruggggg dat je nu nog 2 dagen moet wachten !!!

Liefs Iris

Mandy zei

Mmmmm ik kan het bijna ruiken! Kun jij echt twee dagen wachten :) Respect hoor!

Je hebt gelijk, dat gevoel heb ik ook de laatste tijd met al die vreselijkheden uit het nieuws, zoveel mogelijk genieten wat er maar te genieten valt.

Fijne avond nog Jolanda.

Xandra at home zei

Lekker, wat een straf om twee dagen te moeten wachten, maar dan wordt je ook wel beloond!
Groetjes Xandra

Mayflower zei

Ik heb vandaag ook iets te vieren, dus ik neem een stukje van je heerlijke kruidkoek Jolanda, ziet er heerlijk uit.
Fijne week en een lieve groet, Mea

Made by mama zei

Nu ik nog verlof heb bak ik elke vrijdag iets voor het weekend. Deze ga ik ook zeker proberen, want hier zij we gek op zelfgebakken kruidkoek. Allen als ik twee dagen moet wachten, dan wordt het dus woensdag bakken :-)

Sandra zei

O, heerlijk! Deze bak ik ook graag. En het is alweer veel te lang geleden bedenk ik me nu...

Audrey zei

Dat ziet er al heerlijk uit Jolanda, even een geniet moment voor jezelf. Iets wat je ook heel graag doet. Goed dat je dit ook nog meer wilt gaan doen, de komende periode; de mannen zullen dit meer dan dat waarderen!

Liefs Audrey

THE BLACK BARN zei

LEKKER................!!
IK HET OOK MAKEN HOOR!!

FIJNE WEEK,
MIRANDA

Anoniem zei

jummie ziet er lekker uit, wel jammer inderdaad dat je nog twee dagen moet wachten....
groetjes Judith

Karin zei

Ooooooohhhhhhhhh, die sla ik op, ziet er heul heul heul goed uit.
Ga ik maken hoor!
Dank je wel!