zaterdag 14 mei 2011

En de PTT postzaktas nr. 100 is voor...


Mijzelf!

Want het was toch schande, 99 tassen allemaal uniek,
met liefde gemaakt, zo leuk,
(al zeg ik het zelf)dat ik ze vaak nog even neerzet om er naar te kijken (creatievelingen begrijpen wat ik bedoel)
dat ik er soms met moeite, afstand van kon doen,
en nog steeds zelf geen PTT tas!
Toen ik vorige week nr.99 gemaakt had,
(geen foto van is verkocht op het Kunst&Kultuur weekend)
zei ik: nr. 100 is voor mijzelf!

Ik heb gekozen voor een klein model bowlingbagtas.
Er past een beurs, zonnenbril, flesje water, gsm en agenda in.
en verder ruimte voor klein spul.
Ik heb er voor het gemak tijdens het winkelen een afneembare schouderband aan gemaakt.
En ik ben er heel blij mee!
Volgende week ga ik weer met een nieuwe serie PTT tassen aan de slag!

21 opmerkingen:

danien zei

leuk! zo`n tas wil ik ook wel! groetjes @purplelady1981

Pink Princess zei

NOU nou, dat werd dan ook wel eens tijd...toch?? HAHA maar ken het hoor...altijd voor een ander aan de slag en jezelf (het beste paard van stal) vergeten. Geniet ervan, hij (zij) is heel mooi geworden ♥

Woon - Geluk zei

Wat heerlijk om er nu eens eentje voor jezelf te maken! En hij is ook erg leuk geworden!
Geniet van je mooie tas! En ik ben benieuwd naar je nieuwe serie!

Moois van mie zei

je had er zelf nog geen ???
Dan heb je hem dubbel en dik verdiend!!!!!!

Happy in red zei

ZOOOOOO leuk!

Mayflower zei

Je heb helemaal gelijk hoor lieve Jolanda dat je nu deze prachtige tas voor jezelf heb gemaakt.
Fijn weekend en een lieve groet, Mea

BDDesigns zei

En groot gelijk heb je!! en jee, 100 stuks al!! Ik had er echt al eerder een voor mezelf gemaakt hoor haha

Anoniem zei

gave tas,
groetjes Judith

Mandy zei

Groot gelijk heb je! Ze zijn veel te leuk om alleen maar aan anderen te verkopen. Veel plezier ermee.

Je bent trouwens niet alleen creatief, maar vooral ook erg productief ;)

Groetjes, Mandy

Michelle zei

Tuurlijk is nummer 100 voor jou, groot gelijk!!

Fijn weekend
Groetjes Michelle

Fan sels zei

Gelijk heb je, ook wel mooi toch nr. 100 voor jezelf. Ik snap niet hoe je dat allemaal voor elkaar krijgt, 100 tassen, respect !!
Ik heb vorig jaar 1 tas gemaakt voor mijn dochter, leuk werk dat wel maar aan nr. 2 kom ik gek genoeg niet toe.
Misschien moet ik er toch ééntje bij jou bestellen???
Mooi weekend verder, groetjes, Truus.

Mariska zei

Gefeliciteerd de 100ste ptt tas....dat je nog niet zat bent van het stofje....maar goed van je dat je jezelf hebt getrakteerd met deze 100ste tas. Hij is erg leuk geworden!!

Denco zei

Wauw wat een gave tas zeg. Groot gelijk dat je er eindelijk één voor jezelf hebt gemaakt.

Nicole Claudia zei

Nog geen tas voor jezelf...!! Dan werd het zeker hoog tijd voor een prachtexemplaar voor jezelf! Kirsten en ik gebruiken die van ons met héél veel plezier!!

Bridget gebruikt het PTT-mobielhoesje voor haar fietssleutel met héél veel plezier!!

Groetjes, Collie

Christel zei

Nummer 100, kijk dat is nou ook een mooi aantal. En een prachtige tas.

Sandra zei

Goed zo!
Je moet je zelf ook verwennen.
Mooi geworden en veel plezier ervan,
Sandra

Snoes zei

Nou dat werd dan zeker wel de hoogste tijd! Wauw, 100 tassen, ik ben al maaaanden bezig met een tasje voor mijn zoontje, maar het vlot nog steeds niet ;)

Helen zei

Wat goed dat je eindelijk 1 voor jezelf hebt gemaakt! Verdiend en een heel mooi nummer #100 :-D
Heel herkenbaar trouwens dat je soms graag kijkt naar spullen die je zelf hebt gemaakt en ze met moeite wegstuurt, maar wetende dat er dan iemand heel blij is met iets van jouw hand is ook wel tof vind ik. net als boodschappen gaan doen en dan mensen met je tassen zien lopen :-D vind ik altijd heel leuk en krijg ik een blij gevoel van

Greetz Helen

Roos zei

Nou dat werd tijd...groot gelijk dat je er nu eindelijk èèn voor jezelf hebt gemaakt. En het is een pracht exemplaar. Veel plezier ermee, groetjes roos

Sloppop Yeah zei

super, super, supermooi! en idd, jezelf verwennen op zijn tijd = een absolute noodzaak!!

Jos van KloskaCreAtief! zei

Dat neerzetten en kijken ken ik helemaal haha!

Groot gelijk dat je deze tas zelf houdt, wat een snoepie!!