zaterdag 14 mei 2011

En de PTT postzaktas nr. 100 is voor...


Mijzelf!

Want het was toch schande, 99 tassen allemaal uniek,
met liefde gemaakt, zo leuk,
(al zeg ik het zelf)dat ik ze vaak nog even neerzet om er naar te kijken (creatievelingen begrijpen wat ik bedoel)
dat ik er soms met moeite, afstand van kon doen,
en nog steeds zelf geen PTT tas!
Toen ik vorige week nr.99 gemaakt had,
(geen foto van is verkocht op het Kunst&Kultuur weekend)
zei ik: nr. 100 is voor mijzelf!

Ik heb gekozen voor een klein model bowlingbagtas.
Er past een beurs, zonnenbril, flesje water, gsm en agenda in.
en verder ruimte voor klein spul.
Ik heb er voor het gemak tijdens het winkelen een afneembare schouderband aan gemaakt.
En ik ben er heel blij mee!
Volgende week ga ik weer met een nieuwe serie PTT tassen aan de slag!
Een reactie plaatsen