woensdag 11 mei 2011

Kraamcadeau

In opdracht heb ik voor een oma een leuk kraamcadeau voor haar dochter gemaakt.
De omslagdoek had ik op voorraad en ze was meteen verkocht aan de prachtige stof van de Japanse designer Kokka. Ik heb er een labeldoekje, slab, speenkoord en een hartjes hanger bijgemaakt.
Leuk dat ook door de oma's bijzondere stoffen worden opgemerkt:)

Enne, merken jullie het ook, dat wij bloggers een beetje rustiger zijn?
Online dan:)
Als het een dag flink regent komen we vol actie terug:)

4 opmerkingen:

Made by mama zei

Wat een leuk stofje!
En ik heb trouwens ondertussen je kruidkoek/cake gemaakt. Werd hier erg op prijs gesteld.

Nicole Claudia zei

Hahaha, als het zonnetje schijnt is het zonde om binnen te zitten toch?

Ik vind het stofje inderdaad heel lief en stoer tegelijk. Het stofje maakt dat het kraamcadeau heel uniek is!! En de oma een speciaal cadeau geeft aan haar dochter! Mooi gemaakt allemaal, de hartjes zijn ook zo mooi met die kralen ertussen.

Groetjes, Collie

Michelle zei

Heel mooi en een heel leuk kraamkado!

Ja, we zijn behoorlijk stiller met het mooie weer hihi

Fijn dag!
Lieve groetjes Michelle

inge zei

een stofje om wauw tegen te zeggen en gelukkig is er ook nog een leven buiten het bloggen, ook al is dat nog zo fijn !! ;-)