zondag 8 mei 2011

Moederdag.



5 opmerkingen:

Esther Duijzer zei

Wat een mooi plaatje. ✗✗✗ Essie

Eline Du Mongh Photography zei

Heel mooi verwoord!!!

Een fijne moederdag !!

Groetjes
Eline DM*

ps: altijd welkom op mijn blogje, en laat dan ook zeker een berichtje achter.

Nicole Claudia zei

Niets meer aan toe te voegen... mooi!

Fijne moederdag!!

Groetjes, Collie

jolanda zei

Mooi gedichtje en heerlijk plaatje ook zo. Ik ben net op je webshop beland...Wow wat een mooie dingen allemaal en het ziet er allemaal zooo enorm profie uit. Ik vind het zo knap dat je dat allemaal weet te maken. Volgens mij staat dat naaimachientje altijd op tafel :-)
Ik kon de veldbloem pannelappen niet weerstaan, ik hou ervan.

Liefs, Jolanda.

Sonja zei

Wat een mooi gedichtje.. een ouwetje al zeker? leuk om te lezen. Ben je een beetje verwend door je jongens ;-)