donderdag 5 mei 2011

Kunst & Kultuur weekend

Ik zit volop in de last minute naaisels voor het Kunst & Kultuur weekend waar ik twee dagen zal staan met het gehele assortiment en veel nieuwe creaties!
Het is inmiddels een bekend weekend in en rondom Dalfsen (Overijsel) waar je langs maar liefst 39 kunstpunten kunt gaan. Op elk kunstpunt vind je een groot aanbod aan creatievelingen. Denk aan schilderkunst, sieraden, beeldhouwkunst en natuurlijk textiel in diverse vormen. Het geheel wordt omlijst door theater en muziek en lekkere hapjes. Het weer lijkt super te worden en ik heb er reuze zin in!
Wie weet zie ik je aan de kraam, je vind mij op kunstpunt 35 Schilderijenhuis Heileuver Dalmsholterdijk 17 8146 PE Dalmsholte
Ik ga nu vlot verder, want een markt geeft toch altijd een lichte spanning in mijn lijf:)
Alle info vind je op www.kunstomdalfsen.nl en bij de plaatselijke VVV





2 opmerkingen:

Stina zei

een hele fijne dag zaterdag, en frebel ze nog eventjes...

gr Stina

Noni zei

Klinkt leuk...maar helaas net even iets te ver weg om te gaan kijken :(